10تلفن هوشمند که هیچ وقت نمیتوانید صاحبشان شوید (قسمت اول)

شرکت های مطرح تلفن های هوشمند همیشه نسخه‌ هایی از پرچم‌ دارانشان را تولید می‌کنند که محدود بوده و شاید گاهی اوقات به 100 عدد هم نرسد. این محصولات خاص واقعا متفاوت بوده و چه از لحاظ سخت افزاری و چه ظاهری، شما را متمایز می‌کنند. در این مطلب 10 تولید خاص و ویژه کمپانی‌های […]

شرکت های مطرح تلفن های هوشمند همیشه نسخه‌ هایی از پرچم‌ دارانشان را تولید می‌کنند که محدود بوده و شاید گاهی اوقات به 100 عدد هم نرسد. این محصولات خاص واقعا متفاوت بوده و چه از لحاظ سخت افزاری و چه ظاهری، شما را متمایز می‌کنند.

در این مطلب 10 تولید خاص و ویژه کمپانی‌های معتبر را برای شما گردآوری کرده ایم. خیلی ها دوست دارند نسخه ای از آنها داشته باشند ولی جواب مشخص است، شما نمی توانید آنها را بخرید.

یک. نسخه ی خاص از سامسونگ گلکسی اس5

갤럭시S5-사전예약_케이스-1

این نسخه را تنها ساکنان کره ی جنوبی می توانند تهیه کنند، این نسخه که به اتصال ال تی ای هم مجهز است با یک قاب منحصر به فرد تنها در کره ی جنوبی قابل خریداری است.

دو. سامسونگ گاکسی نوت 3 با Swarovski Covers

Array

البته این محصول یک تلفن هوشمند منحصر به فرد نیست، بلکه یک قاب خاص و ویژه است. این نسخه با استفاده از صدها سنگ کریستال تلفن همراه شما را به خاص ترین حالت ممکن تبدیل می‌کند. قاب جذاب نوت 3 در سه رنگ فوق العاده به بازار عرضه شده است.مشکی، نقره‌ای و ترکیبی از آبی و طلایی، این قاب به تنهایی 300 دلار قیمت دارد. شما می‌توانید با خرید این قاب و یک دستبند Swarovski به خاص‌ترین صاحب تلفن هوشمند تبدیل شوید.

لینک قسمت دوم

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال