Gresso Regal R1 یک تلفن هوشمند اندرویدی 3000 دلاری است!

کمپانی روسی تولیدکننده تلفن های هوشمند لوکس Gresso تلفن هوشمندی با نام Regal R1 معرفی کرده است. این تلفن هوشمند در اندازه ی 143.2 در 70.2 در 8.8 میلی متر، نازک ترین تلفن هوشمند لوکس تا به امروز است. این تلفن هوشمند که به صورت دستی سرهم شده از جنس تیتانیوم است و در مقایل […]

کمپانی روسی تولیدکننده تلفن های هوشمند لوکس Gresso تلفن هوشمندی با نام Regal R1 معرفی کرده است. این تلفن هوشمند در اندازه ی 143.2 در 70.2 در 8.8 میلی متر، نازک ترین تلفن هوشمند لوکس تا به امروز است. این تلفن هوشمند که به صورت دستی سرهم شده از جنس تیتانیوم است و در مقایل ضربه و خم شدن مقاوم سازی شده است.

از ویژگی ها این تلفن هوشمند می توان به صفحه نمایش 5 اینچی از نوع فول اچ دی با رزلوشن 1080 در 1920 با پوشش گوریلا گلس، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، 2 گیگابات رم، 32 گیگابایت حافظه ی داخلی، پردازنده ی 4 هسته ای با کلاک 1.5 گیگاهرتز و اندروید 4.2 Jelly Bean اشاراه کرد. این ویژگی ها برای هیچ یک از ما جذاب نیست اما این تلفن هوشمند همچنان بخاطر بدنه ی گران قیمتش لوکس محسوب می شود.

پیشتر برخی از دستگاه های این کمپانی حدود 50 هزار دلار قیمت داشته اند و این سیاست نا مناسب برای ریگال آر1 تعدیل شده است. این تلفن هوشمند با قیمت 3 هزار دلار تنها 999 دستگاه تولید خواهد شد و شماره ی هر دستگاه روی بدنه تیتانیومی اش هک خواهد شد. شما می توانید این تلفن هوشمند را از این لینک سفارش دهید. شرکت روسی Gresso آن را به رایگان در تمام دنیا ارسال خواهد کرد و البته هنگام پرداخت 3000 دلار ارسال رایگان اهمیتی چندانی ندارد.

[tabgroup]
[tab title=”تصاویرRegal R1″]

1

2

3

4

5

6

7

.[/tab]
[tab title=”ویدئوی معرفی “]

[aparat]http://www.aparat.com/v/MKAC1[/aparat]

.[/tab]
[/tabgroup]

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال