100 گیگابایت فضا در OneDrive برای کاربران Dropbox

مایکروسافت اخیرا در اقدامی سعی کرده است که کاربران سرویس پرطرفدار Dropbox را به سمت سرویس ذخیره سازی OneDrive جذب کند. مایکروسافت که خود سرویس OneDrive را راه اندازی کرده کاربران Dropbox را به 100 گیگابایت فضای میزبانی مهمان کرده است؛ به این ترتیب که کاربران دراپ باکس با ثبت نام در وان درایو و […]

مایکروسافت اخیرا در اقدامی سعی کرده است که کاربران سرویس پرطرفدار Dropbox را به سمت سرویس ذخیره سازی OneDrive جذب کند. مایکروسافت که خود سرویس OneDrive را راه اندازی کرده کاربران Dropbox را به 100 گیگابایت فضای میزبانی مهمان کرده است؛ به این ترتیب که کاربران دراپ باکس با ثبت نام در وان درایو و تایید اکانت دراپ باکس خود از این فضا بهره مند میشوند. به نظر میرسد که محدودیت منطقه ای در این هدیه نیست و تمام کاربران دراپ باکس در سراسر جهان میتوانند میهمان مایکروسافت باشند.

در حال حاضر سرویس OneDrive برای کاربران معمولی خودش 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی اختصاصمی دهد، در حالی که این فضای رایگان برای کاربران معمولی دراپ باکس تنها 2 گیگابایت است.

اگر شما از طرفداران مایکروسافت هستید و دوست دارید از خدمات این شرکت استفاده کنید پس به راحتی میتوانید مهاجرت کرده و یا حداقل از این سرویس هم در کنار دراپ باکس خود استفاده کنید. برای ثبت نام میتوانید از اینجا اقدام کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال