معرفی یک سایت خوب برای خرید انواع گیفت کارت

با افزایش استفاده از سرویس­های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی آمازون، پلی استور گوگل و … گیفت کارت ­ها بیشتر از قبل موردتوجه قرار گرفتند. گیفت کارت­ نوعی کارت فیزیکی است که مقدار پول معینی در آن وجود دارد و می­توان از آنها برای خرید محصول در فروشگاه­هایی که پذیرنده آن هستند، استفاده کرد. این کارت­ها […]

با افزایش استفاده از سرویس­های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی آمازون، پلی استور گوگل و … گیفت کارت ­ها بیشتر از قبل موردتوجه قرار گرفتند. گیفت کارت­ نوعی کارت فیزیکی است که مقدار پول معینی در آن وجود دارد و می­توان از آنها برای خرید محصول در فروشگاه­هایی که پذیرنده آن هستند، استفاده کرد.

این کارت­ها از طریق سایت­ها و سامانه­های مختلفی برای افزایش فروش ارائه می­شوند که تنوع بالایی هم دارند. با این مقاله همراه باشید تا به‌طور مفصل با گیفت کارت و انواع آن آشنا شوید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت‌ ها نوعی کارت‌ هد‌یه‌ هستند که دارای مقدار معینی پول به‌صورت مجازی یا اعتباری هستند. مدت زمان استفاده از این اعتبار معمولاً یکسال است. محتواهایی که می‌توانید با خرید گیفت کارت تهیه کنید شامل فیلم، موسیقی، بازی، نرم افزار و … است که توسط شرکت­ها و کمپانی­های بزرگی مانند آمازون، مایکروسافت، اپل، گوگل و … ارائه می­شوند. سایت­های زیادی در ارائه گیفت کارت فعالیت دارند، اما باید از سامانه­های معتبری خرید کنید. موبوگیفت یکی از هزاران سامانه­ای است که می­­توانید برای خرید آنی انواع گیفت کارت روی آن حساب کنید.

معرفی انواع گیفت کارت در موبوگیفت

موبوگیفت از جمله سایت­هایی است که می­توانید انواع گیفت کارت را در آن مشاهده و در لحظه خریداری کنید. گیفت کارت هایی مثل:

1- گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل محصولی است از شرکت اپل که می­توانید به‌وسیلۀ آن از مجموعه برنامه­های ارائه‌شده توسط این کمپانی مانند موسیقی، فیلم، کتاب، بازی و نرم­افزار استفاده کنید. درواقع اپل برای استورها در کشورهای مختلف، گیفت کارت­ همان کشور را ارائه کرده است. با توجه به عدم امکان تعویض گیفت کارت، حتماً قبل از خرید باید از اپل آیدی خودتان مطمئن شوید. موبوگیفت گیفت کارت های آیتونز آمریکا، انگلستان، استرالیا و کانادا را عرضه می­کند.

گوگل پلی گیفت کارت2.    گوگل پلی

فروشگاه رسمی گوگل برای خرید نرم‌افزار و … در دسترس کاربران اندروید قرار دارد. با توجه به تحریم‌های بانکی در ایران، گیفت کارت گوگل پلی بسیار کاربردی است. موبوگیفت گیفت کارت‌های معتبر و اصلی گوگل پلی را از 3 کشور مختلف عرضه می­کند.

3.    پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن  برای شارژ حساب شما جهت خرید هزاران بازی از فروشگاه پلی استیشن، توسط سونی ارائه شده است. موبوگیفت کارت­های هدیه پلی استیشن  را در قیمت­های متنوعی عرضه می­کند.

4.    ایکس باکس

ایکس باکس کسنولی پرطرفدار از شرکت مایکروسافت است که طرفداران آن برای شارژ و خرید بازی­هایش می­توانند از گیفت کارت­ های ایکس باکس موبوگیفت استفاده کنند و به میزان اعتبار اکانت خودشان خرید بازی، سکه و …. را انجام دهند.

5.    گلد ایکس باکس

علاوه‌بر گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت گلد ایکس باکس هم در موبوگیفت ارائه می­شود که ویژگی اصلی آن امکان بازی به‌صورت آنلاین است. گیفت کارت گلد ایکس باکس از 48ساعته تا یکساله به‌صورت اورجینال در سایت موبوگیفت موجود است.

6.    استیم والت

استیم پلتفرمی برای مدیریت بازی­های دیجیتال تحت کامپیوتر است که به شرکت والو تعلق دارد. این پلتفرم برای توزیع بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های مرتبط استفاده می­شود. در موبوگیفت می­توانید به‌صورت ریالی از دو کشور آمریکا و انگلیس در مبالغ متنوعی این گیفت کارت را خریداری کنید.

7.    پلی استیشن پلاس

شرکت سونی با ارائه بازی­ به‌صورت آنلاین بیش از پیش موردتوجه مخاطبان قرار گرفت. موبوگیفت نیز گیفت کارت پلی استیشن پلاس را در سه نوع یک‌ماهه ، سه‌ماهه و یک‌ساله از سه کشور آمریکا، انگلیس و امارات برای خرید عرضه کرده است.

8.    پابجی موبایل

PUBG  یک بازی آنلاین چندنفره ویدیویی در سبک بتل رویال است که در گوشی­های موبایل بیش از 400 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. موبوگیفت در ارائه گیفت کارت و خرید یوسی پابجی موبایل پیشگام است که برای خرید می­توانید به سایت‌شان مراجعه کنید.

9.    آمازون

آمازون بزرگترین فروشگاه‌ اینترنتی جهان است. با خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری‌تان شما هم می­توانید از این سایت خرید کنید.

10.  اسپاتیفای

اسپاتیفای پلتفرم اشتراک موسیقی و… است. با خرید گیفت کارت از موبوگیفت و ارتقای حساب کاربری‌تان به پریمیوم، می­توانید همه محدودیت‌ها را از سر راهتان بردارید و از شر تبلیغات مزاحم هم راحت شوید.

11.  اپل موزیک

اپل موزیک سرویس محبوب اشتراک و دریافت موسیقی است که تمام امکانات سرویس­های مشابه خودش مانند sound cloud را دارد. کافیست گیفت کارت اپل موزیک را از موبوگیفت بخرید و اشتراک پولی خودتان را فعال کنید.

12.  نت فلیکس

نتفلیکس بزرگترین شبکۀ پخش آنلاین فیلم است که نیاز به پرداخت حق عضویت و پرداخت هزینه­ای ماهیانه از سوی کاربر را دارد. این حق عضویت را می­توان از طریق خرید گیفت کارت نتفلیکس پرداخت کرد.

13.  اوریجین

اوریجین یک نرم‌افزار مدیریت بازی‌های کامپیوتری (حتی به‌صورت گروهی) است و شباهت­های زیادی به استیم دارد­. گیفت کارت اوریجین در موبوگیفت برای دو کشور آمریکا و انگلیس ارائه می­شود .

14.  اسکایپ

اسکایپ پلتفرم محبوبی جهت تماس صوتی و ویدیوئی محصول مایکروسافت است، اما ارتباط با موبایل یا تلفن ثابت از طریق این پلتفرم به اعتبار نیاز دارد. گیفت کارت اسکایپ هم در موبوگیفت موجود است.

15.  نینتندو

نینتندو کنسولی از یک شرکت ژاپنی  است که طرفداران زیادی دارد. گیفت کارت نینتندو کمک می­کند تا شما از امکاناتی مثل بازی کردن به‌صورت گروهی و … با پرداخت هزینه استفاده کنید.

چرا برای خرید گیفت کارت، موبوگیفت را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم منابع زیادی برای خرید گیفت کارت موجود هستند، اما موبوگیفت یک منبع معتبر برای خرید گیفت کارت اورجینال است، زیرا:

  1. نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن تجارت دارد
  2. پشتیبانی 24ساعته دارد
  3. انواع گیفت کارت را موجود دارد
  4. بهترین قیمت را ارائه می‌کند
  5. پرداخت آنلاین و تحویل آنی دارد
  6. با هر خرید امتیاز می‌دهد تا در آینده و برای خریدهای بعدی تخفیف بگیرید

برای خرید اینترنتی گیفت کارت موردنظرتان کافیست وارد سایت‌شان به آدرس www.mobogift.com  شوید و مراحل پرداخت، دریافت و آموزش را مطابق راهنما، طی کنید.  در پایان اگر سوالی داشتید می­توانید با مشاوران موبوگیفت با شماره 371707-031 تماس بگیرید.