کسب و کارها

اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 ps4

اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 را از کجا تهیه کنیم؟ این سؤالی است که برای بسیاری از علاقه‌مندان به گیم و بازی‌های اینترنتی پیش آمده و با جستجوی آن در گوگل، به دنبال سایت امن برای خرید اکانت قانونی بازی هستند. ما در این متن پاسخ سؤال را برایتان تشریح می‌کنیم. […]

اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 را از کجا تهیه کنیم؟ این سؤالی است که برای بسیاری از علاقه‌مندان به گیم و بازی‌های اینترنتی پیش آمده و با جستجوی آن در گوگل، به دنبال سایت امن برای خرید اکانت قانونی بازی هستند. ما در این متن پاسخ سؤال را برایتان تشریح می‌کنیم.

GOD OF WAR RAGNAROK چیست؟

God of War Ragnarok یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که با عناصر RPG، توسط استودیو Santa Monica با همکاری Valkyrie Entertainment ساخته شده است. این بازی یک دنباله مستقیم برای بازی God of War 2018 به حساب می‌آید. این بازی برای PS4 و PS5 بهینه شده و می‌توان با خرید اکانت قانونی آن را نصب کرده و هیجان خوبی را در بازی تجربه کرد.

در این بازی به دنبال جنگ‌های کریتوس (خدایی با گذشته خشونت آمیز) و پسرش آترئوس، بازیکنان وارد یک منظره یخی و غیر قابل بخشش می‌شوند و درگیر نبردهای پر هیجان خواهند شد. بازیکنان در این گیم دشمنان بزرگ‌تر را شکست می‌دهند، معماهای محیطی را حل می‌کنند و برای رسیدن به مراحل بالاتر تلاش مضاعفی دارند. با استفاده از اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 می‌توانید این هیجان را تجربه کرده و خاطره خوبی در بازی‌های اینترنتی داشته باشید.

آیا برای درک داستان نیاز به بازی قبلی بازی God of War دارید؟

با خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 ، لازم نیست نگران بازی عناوین God of War مربوط به باشید، زیرا بازی‌های نورس به صورت داستانی و عمدتا جداگانه را روایت می‌شوند. با این حال، اگر دوست داشتید می‌توانید بازی را از نسخه 2018 تا کنون بازی کرده و روایت‌ها را به صورت فردی تجربه کنید. انجام بازی از ابتدا می‌تواند اطلاعات شما را بالا ببرد.

بازی God of War Ragnarok در دنیای اساطیر نورس اتفاق می‌افتد. در این نسخه از بازی با چندین خدا و شخصیت‌های برجسته دیگر آشنا می‌شویم، از جمله:

  • فریا
  • بالدور (Baldur)
  • مگنی و مودی
  • بروک و سندری
  • میمیر
  • یورمونگاندر (مار جهانی)

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

سایر شخصیت‌هایی که در طول بازی به آنها اشاره می‌شود عبارتند از Tyr، Thor و Odin. این سه، همانند آنگربودا و دورلین، اولین حضور خود را در راگناروک خواهند داشت.

تفاوت نسخه PS5 و PS4 در بازی God of War Ragnarok

احتمال زمان خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 به این موضوع فکر کرده‌اید که چه تفاوتی در نسخه‌های PS4 و PS5 این بازی وجود دارد. خوب است بدانید که داستان بازی در هر دو نسخه یکسان است. شما می‌توانید همه چیز را از نظر داستان، برخوردهای جنگی و اکتشاف‌ها، به صورت یکسان در هر دو نسخه تجربه کنید.

اما همان طور که می‌دانید نسخه PS5 به دلیل افزایش قدرت و ویژگی‌های منحصر به فرد، دارای مزایایی نسبت به نسخه PS4 خواهد بود. خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 به شما این امکان را می‌دهد که از این مزایا برخوردار شوید.

  1. کاهش زمان بارگذاری
  2. افزایش ویژگی‌های بصری
  3. چندین گزینه ویدئویی که به شما امکان می‌دهد بین نرخ فریم بالاتر یا وضوح افزایش یافته انتخاب کنید
  4. بازخورد لمسی و پشتیبانی از ماشه تطبیقی در کنترلر DualSense
  5. صدای سه بعدی
  6. کارت‌های بازی و راهنمای بازی

البته امکان استفاده از اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای  ps4 نیز برای شما فراهم شده است تا بتوانید با خیال آسوده از بازی خود لذت ببرید.

ظرفیت‌های مخصوص برای اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK

اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 و ps4 به سه سطح مختلف به فروش می‌رسد. مهم است که زمان خرید به ظرفیت مورد نظر دقت فراوان داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. لیست این موارد عبارتند از:

  • ظرفیت 1 برای ps5
  • ظرفیت 1 برای ps4
  • ظرفیت 2 برای ps5
  • ظرفیت 2 برای ps4
  • ظرفیت 3 برای ps5
  • ظرفیت 3 برای ps4

تمام خریدهای شما برای اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 یا همان خرید گیفت کارت پلی استیشن به همراه پشتیبانی آنلاین در اختیارتان قرار می‌گیرد. این موارد برای خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 نیز صدق می‌کند.

ما قبلا در مورد تفاوت ظرفیت‌ها در اکانت‌های قانونی صحبت کرده‌ایم اما بد نیست که بدانید:

  1. ظرفیت 1 برای بازی در حالت آفلاین است و اگر راه اندازی آن را بلد نیستید، استفاده از آن را پیشنهاد نمی‌کنیم.
  2. ظرفیت 2 با یک جیمیل و پسورد ارائه می‌شود و می‌توانید با استفاده از اکانت خودتان آن را استفاده کنید. بهتر است دیتای بازی را یک مغازه دار آشنا به اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK نصب کند.
  3. ظرفیت 3 را باید با اکانت خریداری شده باز کنید. تمامی مراحل بازی را می‌توان به صورت آفلاین و آنلاین هم انجام داد.

یک نکته مهم

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 هیچ مشکلی برای اکانت خود شما به وجود نمی‌آورد. به این معنا که شما می‌توانید اکانت مورد نظر را خریداری کرده و هم زمان دو اکانت روی یک کنسول داشته باشید.

خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK

برای خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5، ابتدا باید در سایت عضو شوید و حساب کاربری خود را داشته باشید. بعد از آن وارد سربرگ اکانت‌های قانونی play station شده و بازی مورد نظر را انتخاب کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که خرید گیفت کارت پلی استیشن باید شامل پشتیبانی آنلاین هم باشد. نکته اینکه در زمان خرید اکانت بازی باید به آن توجه کنید، ظرفیت مورد نظر است. این مهم را چند بار بررسی کنید تا خرید اشتباهی نداشته باشید.

پس از خرید اکانت مورد نظر می‌توانید با استفاده از چنل تلگرام به آدرس @yungsupport پشتیبانی خاص خود را دریافت کنید.

آیا ارتقا رایگان بازی از PS4 به PS5 وجود دارد؟

خیر. اگر God of War Ragnarok را برای دستگاه PS4 بخرید و بخواهید در آینده به نسخه PS5 ارتقا دهید، باید هزینه خرید اکانت جدید را پرداخت کنید. البته برخی افراد با استفاده از نسخه‌های هک شده هزینه کمی را پرداخت می‌کنند اما پیشنهاد ما خرید اکانت قانونی برای گیم است. با این کار می‌توانید به راحتی از پشتیبانی آنلاین استفاده کرده و در صورت بروز مشکل، راهنمایی لازم را دریافت کنید.

سخن پایانی

ما در فروشگاه یانگ سنتر با تکیه بر دو سال سابقه کاری خود برای خدمت رسانی به علاقه مندان گیم و بازی‌های اینترنتی، امکانی را فراهم آورده‌ایم که افراد بتوانند اکانت قانونی بازی‌های دلخواه خود را خریداری کرده و با خیالی آسوده، سرگرمی مورد علاقه خود را داشته باشند. توجه داشته باشید که زمان خرید نکات لازم ذکر شده در متن را رعایت کرده و در صورت بروز مشکل با چنل تلگرام یاد شده، تماس بگیرید.