20 مورد از بهترین وسایل تولید شده با پرینترهای سه بعدی (قسمت دوم)

در قسمت اول این مجموعه، ده تای اول را معرفی کردیم که لوازم بسیار جالبی بودند و ایده های خوبی برای ساختشان استفاده شده بود. حالا در بخش دوم، ده وسیله ی کاربردی دیگر را معرفی میکنیم که با پرینترهای سه بعدی ساخته شده اند و بسیار جالب توجه هستند.   11. دوربین عکاسی فوق، […]

در قسمت اول این مجموعه، ده تای اول را معرفی کردیم که لوازم بسیار جالبی بودند و ایده های خوبی برای ساختشان استفاده شده بود. حالا در بخش دوم، ده وسیله ی کاربردی دیگر را معرفی میکنیم که با پرینترهای سه بعدی ساخته شده اند و بسیار جالب توجه هستند.

 

3d-printed-camera

11. دوربین عکاسی فوق، با اینکه شاید بنظر زیادی ساده برسد، اما میتواند برایتان عکس بگیرد. کافی است که یک فیلم 35 میلیمتری معمولی را برروی آن نصب کنید تا بتوانید به سادگی با آن مشغول عکاسی شوید!

3d-printed-tablet-case

12. یک پایه تبلت ساده و البته با طراحی خاص که میتواند تبلت شما را با زاویه حدود 60 درجه نگه دارد تا فیلم ببینید یا با آن کار کنید.

3d-printed-pizza

13. Foodini یک پرینتر سه بعدی برای پرینت کردن غذاست! که میتواند یک پیتزا برایتان آماده کند تا آن را بپزید و نوش جان نمایید.

 

 

3d-printed-camera-hood

14. نظرتان درمورد یک هود لنز با شکل خاص و البته اندازه مناسب برای لنزهای دوربینتان چیست؟ داشتن هود های مناسب میتوانند در کنتراست تصاویر ثبت شده نقش بسزایی داشته باشند.

 

3d-printed-water-switch

15. ایده ی این شیر آب هم امکان خوردن آب در حالتی خیلی ساده برای همه فراهم میکند! کافی است قسمت پایین خروجی شیر آب را با انگشتتان بگیرید تا آب از قسمت بالایی خارج شود و بتوانید بخورید.

 

3d-printed-ski

16. چوب اسکی های پرینت شده که البته چوبی نیستند و توسط یک پرینتر سه بعدی ساخته شده اند.

 

3d-printed-shoe

17. کف این کفش ورزشی با پرینترهای سه بعدی ساخته شده است و به شکلی طراحی شده که احتمال لیز خوردن روی چمن را کاهش میدهد.

 

3d-printed-adapter

18. اگر شما یک هارد دیسک (یا هارد جامد SSD) با اندازه 2.5 اینچ داشته باشید و کیس شما فقط امکان نصب 3.5 اینچی داشته باشد، این تبدیل (آداپتور) ساخته شده با پرینتر سه بعدی تنها راه چاره ی شما خواهد بود.

 

3d-printed-gun

 

19. این هم یکی از چیزهایی است که میتوان با پرینتر های سه بعدی فلز ساخت!

 

3d-printed-laptop

20. بدنه ی این لپتاپ نیز با پرینترهای سه بعدی ساخته شده و قطعات آن پس از ساخت قاب روی آن نصب شده و قابل استفاده خواهند بود.

لینک کوتاه | منبع : packet-lint

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال