20 مورد از بهترین وسایل تولید شده با پرینترهای سه بعدی

1. خودروی الکتریکی دست سازی که در تصویر بالا مشاهده میکنید، توسط پرینترهای سه بعدی ساخته شده و در ساخت بدنه ی آن از 3600 لایه پلاستیک ABS استفاده شده تا مقاومت کافی را برای حمل یک نفر و برخورد های احتمالی را داشته باشد. موتور الکتریکی در نظر گرفته شده برای آن نیز، یک […]

1. خودروی الکتریکی دست سازی که در تصویر بالا مشاهده میکنید، توسط پرینترهای سه بعدی ساخته شده و در ساخت بدنه ی آن از 3600 لایه پلاستیک ABS استفاده شده تا مقاومت کافی را برای حمل یک نفر و برخورد های احتمالی را داشته باشد.

موتور الکتریکی در نظر گرفته شده برای آن نیز، یک موتور 18 ولت استاندارد است که توان حرکتی آن را تامین میکند. لازم به ذکر است وزن کلی این دستگاه حدود 13.5 کیلوگرم شده است.

kayak

2. این قایق که در طول 42 روز و به وسیله یک پرینتر سه بعدی خانگی، بصورت قسمت به قسمت طراحی و ساخته شده است و حال امکان استفاده از آن مانند یک قایق معمولی وجود دارد.

sugar-colour

3. اشکال هندسی که بصورت سه بعدی در تصویر فوق میبینید، از شکر تهیده شده اند! بله درست شنیدید، شِکَر! میتوان انها را بعنوان شیرینی های تزئینی استفاده کرد یا به عنوان جایزه به بچه ها داد.

Paper Airplane gun

4. این دستگاه هم یک تفنگ است، البته نه یک تفنگ خطرناک و کشنده، بلکه تفنگی که هواپیماهای کاغزی را بصورت اتوماتیک به پرواز در می آورد.

tablet-stand

5. این هم یک گیره برای نگه داشتن تلفن هوشمند یا تبلت در هوا است که به وسیله پرینتر سه بعدی ساخته شده و میتوان آن را به پایه چراغ مطالعه وصل کرد تا در هنگام استراحت، به سادگی بتوانید فیلم های مورد علاقه تان را مشاهده کنید!

3d-shoe

6. کفش مورد علاقه ی خودتان را با توجه به شکل و سایز پایتان و البته سلایق شخصی طراحی کنید!

3d-cube

7. این شکل سه بعدی نیز توسط پرینترهای سه بعدی طراحی و ساخته شده که نکته ی خاص در آن، جدا بودن و امکان حرکت مکعب های داخلی است که در حالت عادی تولید چنین محصولی شاید غیرممکن باشد.

3d-printed-house

8. نظرتان درباره یک خانه ی پرینت شده چیست؟ مصالح ساختمانی را داخل پرینتر بریزید تا خانه ی مورد نظر شما را پرینت کند. این خانه ها برای اولین بار در چین ساخته شده اند.

3d-case

9. این قاب زیبا نیز یکی از نمونه های کیس های طراحی شده برای تلفنهای هوشمند میباشد که براحتی میتوان آن را بسته به مدل تلفن هوشمند و شکل و طراحی مورد نظر تغییر داد تا یک قاب اختصاصی برای تلفن هوشمند خود داشته باشیم.

drink

10. این دستگاه نیز که با پرینتر سه بعدی ساخته شده است، میتواند در آزمایشگاه ها برای ترکیب چند مایع و ایجاد محلول خاص به کار گرفته شود، یا اینکه یک نوشیدنی خاص از ترکیب چند نوشیدنی به مقادیر مشخص برایتان تهیه کند.

 

همیشه ایده های جالبی برای وسایل جدید به وجود می آیند که ممکن است شما نیز چنین ایده هایی در ذهن داشته باشید. اگر اینطور بود، حتما آنها را با ما درمیان بگذارید.

همچنین منتظر ایده های جالب بعدی در تکنولوژی نیوز باشید!

 

آپدیت :

قسمت دوم این مجموعه منتشر شد.

لینک کوتاه | منبع : packet-lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال