کنسول بازی PS4 تاکنون بیش از 30 میلیون دستگاه فروش داشته است

با رشد روزافزون کاربران کنسول‌های بازی، بسیاری از شرکت‌های فعال حوزه فناوری هم نیز برای به دست آوردن سهمی از بازار بازی‌های رایانه‌ای، دست به تولید کنسول‌های بازی هستیم که امروزه معروف‌ترین آن‌ها را می‌توان کنسول‌های Wii U نینتندو، ایکس‌باکس وان مایکروسافت و پلی‌استیشن 4 (به اختصار PS4) دانست. شاید این سؤال برایتان پیش آمده […]

با رشد روزافزون کاربران کنسول‌های بازی، بسیاری از شرکت‌های فعال حوزه فناوری هم نیز برای به دست آوردن سهمی از بازار بازی‌های رایانه‌ای، دست به تولید کنسول‌های بازی هستیم که امروزه معروف‌ترین آن‌ها را می‌توان کنسول‌های Wii U نینتندو، ایکس‌باکس وان مایکروسافت و پلی‌استیشن 4 (به اختصار PS4) دانست. شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که به راستی کدام کنسول برنده رقابت است؟ شاید بتوان PS4 را برنده قطعی دانست؛ چراکه بر اساس گفته‌های سونی، این شرکت از بدو عرضه PS4 تاکنون، موفق شده بیش از 30 میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند.

چرا سونی برنده است و چگونه؟ جواب این سؤال ساده است و به میزان فروش سایر کنسول‌ها بر می‌گردد. مایکروسافت رسماً آماری را در مورد فروش ایکس‌باکس وان منتشر نکرده؛ اما برآورده شده است که محصول اهالی ردموند، تاکنون 15 میلیون دستگاه فروش رفته است و بر اساس آنچه در مورد Wii U نینتندو شنیده‌ایم، این کنسول بازی‌ هم 10 میلیون دستگاه فروش داشته است. با این آمار و ارقام، مشخصاً PS4 بیشتر فروش داشته است.

از سوی دیگر سونی ادعا می‌کند که PS4 سریع‌ترین و قوی‌ترین رشد در میان کاربران را نسبت به سایر کنسول‌های پلی‌استیشن این شرکت داشته است که با توجه به موفقیت دو کنسول PS2 و PS3 در سال‌های گذشته، این رشد برای سونی باید بسیار چشمگیر و تأثیرگذار باشد.

در همین رابطه، Andrew House، مدیر بخش بازی سونی گفته است: ” صمیمانه سپاسگزار حسن اعتماد گیمر‌ها و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای در انتخاب PS4 هستیم که علیرغم اینکه از عمر این کنسول نزدیک به 2 سال می‌گذرد، همچنان آن را بهترین وسیله برای انجام بازی‌ها و سرگرمی‌های خود می‌دانند. ما متعهدیم که خدمات و سرویس‌های سرگرمی و بازی خود را در سراسر جهان، ارائه کنیم و حالا به لطف پشتیبانی خوب شرکای خود، PS4 همچنان مقام اول خود را در پلتفرم اصلی برای انجام بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های تعاملی نیز حفظ کرده و به این روند نیز ادامه خواهد داد.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال