این ویلچیر ساخته شده توسط پرینتر سه‌بعدی سواری راحت‌تری را به همراه دارد

به ندرت پیش می‌اید که معلولی از راحتی ویلچیر خود ابراز رضایت کند. شما باید یا با مدل معمول و عمومی آن‎ها کنار بیایید یا این‎که تا زمان نامشخصی برای داشتن یک مدل سفارشی صبر کنید که باز هم ممکن است چیزی که دوست دارید نباشد. ولی شرکت طراحی در لندن به اسم Layer ظاهرا راه‎حل […]

به ندرت پیش می‌اید که معلولی از راحتی ویلچیر خود ابراز رضایت کند. شما باید یا با مدل معمول و عمومی آن‎ها کنار بیایید یا این‎که تا زمان نامشخصی برای داشتن یک مدل سفارشی صبر کنید که باز هم ممکن است چیزی که دوست دارید نباشد. ولی شرکت طراحی در لندن به اسم Layer ظاهرا راه‎حل بهتری برای این مشکل دارد. این شرکت از نمونه‎ی ابتدایی محصولی به اسم Go رونمایی کرده است، ویلچیری که زندگی با آن می‎تواند ساده‎تر باشد. در این طرح تولیدکنندگان بدن شما را اسکن می‎کنند تا بتوانند با استفاده از پرینتر سه‎بعدی نشیمن‎گاه و محل‎ قرارگیری پاها را دقیقا مطابق با ابعاد بدن شما چاپ کنند. بدون شک چنین ویلچیری راحت‎تر خواهد بود ولی علاوه بر این با در نظر داشتن وزن شما یک مرکز ثقل ایده‎ال ایجاد می‎کند تا شانس لیز خوردن یا افتادن شما کاهش یابد.

هنوز برای مشاهده‎ی این محصول در بازار خیلی زود است؛ ولی این طرح به احتمال زیاد به یک محصول نهایی ختم خواهد شد و در حد یک فرضیه فقط باقی نخواهند ماند. شرکت Layer تخمین می‎زند که ساخت یک ویلچیر سفارشی به این روش فقط دو هفته طول می‎کشد در حالی‎که بر اساس روش‎های سنتی این مدت می‎تواند تا حداکثر 8 هفته افزایش یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال