آیا آیفون 4 اینچی 6C اپل در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی خواهد شد؟

مدتی پیش در تیرماه سال جاری یکی از تحلیل‌گران Jefferies به نام Ange Wu گزارش کرده بود که شرکت فاکس‌کان سفارش تعدادی زیادی قاب فلزی را دریافت کرده و ظاهراً قرار است از آن‌ها در تولید آیفون 6C اپل استفاده شود. وی همچنین اذعان کرده بود که این آیفون در نیمه اول سال 2016 میلادی […]

مدتی پیش در تیرماه سال جاری یکی از تحلیل‌گران Jefferies به نام Ange Wu گزارش کرده بود که شرکت فاکس‌کان سفارش تعدادی زیادی قاب فلزی را دریافت کرده و ظاهراً قرار است از آن‌ها در تولید آیفون 6C اپل استفاده شود. وی همچنین اذعان کرده بود که این آیفون در نیمه اول سال 2016 میلادی یعنی در زمستان امسال یا بهار سال آینده معرفی خواهد شد. حالا که بیش از 4 ماه از گفته‌های Wu گذشته، مدیر موسسه تحقیقاتی HIS Technology آقای Kevin Wang داستانی مشابه را روایت کرده است.

Kevin Wang با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در سایت Weibo، پیرامون مشخصات این آیفون تنها به ذکر یک صفحه‌نمایش 4 اینچی بسنده کرده است. حالا چیزی که ماجرا را جالب‌تر و محتمل‌تر کرده است، داستان روایت شده از تحلیل‌گر موسسه KGI Securities یعنی Ming Chi Kou است که پیش از این به‌درستی پیش‌بینی کرده بود که اپل قصد دارد تا برای نسل بعدی آیفون‌های خود، یک نسخه 4 اینچی را هم معرفی کند. گفتنی است وقتی صحبت از اپل می‌شود، هیچ‌ تحلیل‌گری سابقه Kou را در پیش‌بینی رخدادهای این شرکت ندارد.

در اوایل این ماه Kou گفته بود که اپل خود را برای معرفی یک آیفون 4 اینچی آماده می‌کند و احتمالاً آن را در نیمه اول سال 2016 میلادی به تولید انبوه رسانده و بر خلاف گفته‌های Wu و Wang که در ابتدای این نوشتار بدان‌ها اشاره کردیم، Kou عقیده دارد که اپل این آیفون را در پاییز 2016 به همراه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی خواهد کرد. بر اساس گفته‌های این تحلیل‌گر سرشناس، آیفون 4 اینچی داستان ما از چیپست A9 بهره خواهد برد؛ در حالی که آیفون‌ 7 از چیپست قدرتمندتر A10 برخوردار خواهد بود. وی همچنین پیش‌بینی کرده بود که آیفون 4 اینچی جدید اپل عنوان یک گوشی مقرون به‌صرفه را یدک خواهد کشید تا بدین گونه اپل توانسته باشد سلیقه و نیاز تمام طرفداران این برند را ارضا کرده باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال