شایعه: آیفون 6C بهمن‌ماه امسال رونمایی خواهد شد

به نظر می‌رسد علی‌رغم اینکه شواهد و قرائن بر این نکته تأکید دارند که اپل سیاست تولید آیفون‌های 4 اینچی را کنار گذاشته است، هنوز شایعات پیرامون معرفی یک آیفون 4 اینچی جدید آن هم با نام آیفون 6C قصد ندارد فعلاً پایان یابند و هنوز در مورد عرضه این گوشی توسط اپل، اخباری به […]

به نظر می‌رسد علی‌رغم اینکه شواهد و قرائن بر این نکته تأکید دارند که اپل سیاست تولید آیفون‌های 4 اینچی را کنار گذاشته است، هنوز شایعات پیرامون معرفی یک آیفون 4 اینچی جدید آن هم با نام آیفون 6C قصد ندارد فعلاً پایان یابند و هنوز در مورد عرضه این گوشی توسط اپل، اخباری به گوشی می‌رسد. بر اساس آخرین گزارش رسیده از کشور چین، عنوان شده است که اپل ممکن است یک مراسم رونمایی از آیفون جدید خود را در بهمن‌ماه سال جاری برگزار کند و انتظار می‌رود که پس از آن، آیفون جدید خود را اسفندماه برای فروش روانه بازار کند.

با توجه به اینکه تاکنون سابقه نداشته است که اهالی کوپرتینو رویدادی را در بهمن یا اسفند برگزار کنند و این قضیه دست کم در سال‌های اخیر صادق بوده است، باور آن کمی سخت خواهد بود که این شرکت بخواهد تنها برای رونمایی از یک آیفون کوچک، مراسم مخصوصی را برگزار کند. ممکن است چنانچه مراسم برگزار نشود، این رونمایی تنها به‌صورت آنلاین در سایت اپل انجام شده و فروش آن هم به همین طریق آغاز گردد که شاید این بهترین کاری باشد که می‌توان در این برهه از زمان از اپل انتظار داشت.

این اولین باری نیست که شایعاتی در مورد آیفون 6C می‌شنویم؛ پیش از این در جایی عنوان شده بود که آیفون جدید در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی رونمایی خواهد شد و در جایی دیگر هم اشاره شده بود که این امر در نیمه اول سال 2016 رخ خواهد داد. با این تفاسیر شاید بتوان گفت که رونمایی در بهمن‌ماه امسال تا حدودی درست باشد.

در بحث مشخصات سخت‌افزاری این آیفون کوچک هم پیش‌بینی‌ها بر آن است که احتمالاً از تاچ‌آیدی برای پشتیبانی از سیستم پرداخت موبایل اپل به همراه NFC برخوردار خواهد بود. گفتنی است که به نظر می‌رسد ویژگی‌های آیفون‌های 6S و 6S پلاس نظیر لمس سه‌بعدی در این آیفون جدید جایی نخواند داشت.

این شایعات هیچ‌کدام تا این لحظه به تأیید رسمی اپل نرسیده‌اند پس هنوز قابل استناد نیستند. تنها می‌توان منتظر ماند و دید که آیا این شایعات جامه حقیقت بر تن خواهند کرد یا خیر.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال