چهار دلیلی که نباید فعلا آیفون‌های اپل را خریداری کرد

مهم نیست شما از طرفداران آیفون‌های اپل باشید یا این که از این کمپانی نفرت داشته باشید، شما نیز می‌دانید که آیفون 6 و آیفون 6 پلاس یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار می‌باشد و نقد و بررسی‌های انجام شده نیز این موضوع را تایید می‌کند. آیفون 6 اپل اولین آیفونی می‌باشد که اندازه‌ای […]

مهم نیست شما از طرفداران آیفون‌های اپل باشید یا این که از این کمپانی نفرت داشته باشید، شما نیز می‌دانید که آیفون 6 و آیفون 6 پلاس یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار می‌باشد و نقد و بررسی‌های انجام شده نیز این موضوع را تایید می‌کند. آیفون 6 اپل اولین آیفونی می‌باشد که اندازه‌ای بزرگ‌تر از 4 اینچ را دارد، به همین علت ممکن است دچار کم و کاستی‌های اندکی باشد که آن را نتوان جز بهترین آیفون منتشر شده توسط اپل دانست. به همین علت ما قصد داریم چهار علتی را که باعث می‌شود فعلا زمان مناسبی برای خرید آیفون‌های اپل نباشد را به شما نشان دهیم.

1- آیفون‌های جدید در راه هستند!

اولین علتی که شما فعلا نباید آیفون‌های اپل را خریداری کنید بسیار واضح است. تا نه روز دیگر اپل از جدیدترین گوشی‌های خود رونمایی می‌کند و درست است که از لحاظ ظاهری ممکن است تغییر زیادی نداشته باشد اما از لحاظ سخت افزاری دچار تغییرات جدی شده است. آیفون 6 اس و 6 اس پلاس دارای جدیدترین چیپست اپل به نام A9 خواهند بود. جنس آلمونیوم به کار رفته در گوشی از جدیدترین تکنولوژی‌های به کار رفته می‌باشد و رم گوشی نیز 1 گیگابایت افزایش داشته است. حتی اپل برای دو گوشی جدید خود نیز از سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K استفاده برده است. رنگ جدید به کار رفته در آیفون 6 اس هم می‌تواند یکی دیگر از علت‌هایی باشد که در آینده بتوانیم به این دو گوشی بهترین آیفون عرضه شده را نام دهیم.

چهار دلیلی که نباید فعلا آیفون‌های اپل را خریداری کرد

2- قیمت بالا

اپل بر طبق سنت همیشگی بعد از معرفی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس تخفیف‌های خوبی را برای گوشی‌های قدیمی در نظر می‌گیرد. بنابراین می‌توانیم شاهد کاهش قیمت 100 دلاری قیمت‌های آیفون‌های قبلی باشیم. پس اگر شما قصد خرید مدل‌های 2014 به پایین آیفون را دارید کافیست چند روز دیگر تا زمان عرضه‌ی آیفون جدید اپل صبر کنید و سپس اقدام به خرید آیفون‌های اپل کنید.

چهار دلیلی که نباید فعلا آیفون‌های اپل را خریداری کرد

3- گوشی‌های اندرویدی

شما هنوز هم می‌توانید با هزینه‌ی کمتر گوشی اندرویدی با مشخصات بسیار خوبی تهیه کنید. البته هر کس با توجه به سلیقه‌ای که دارد گوشی و شرکت مورد نظر خود را انتخاب می‌کند اما اصلا نمی‌توان از رقابت اندروید با iOS چشم پوشی کرد. در هر صورت گوشی‌هایی که فعلا در بازار هستند بر روی کاغذ حداقل بسیار بهتر می‌توانند نسبت به آیفون برای شما عمل کنند. کافیست نگاهی به گلکسی اس 6 سامسونگ با قیمت پایین‌تر نسبت به آیفون 6 یا وان پلاس 2 و ال جی G4 بیندازید تا متوجه رقابتی بودن قیمت گوشی‌های اندروید بشوید.

چهار دلیلی که نباید فعلا آیفون‌های اپل را خریداری کرد

4- گوشی‌های اندرویدی آینده

هنوز گوشی‌های هوشمند اندرویدی بسیار هستند که به صورت رسمی معرفی نشدند اما می‌توان موفق بودن آن‌ها را امری قطعی دانست. کافیست نگاهی به گوشی جدید موتورولا که معرفی رسمی شده اما هنوز عرضه نشده بیندازید. این گوشی  Motorola Moto X Pure Edition نام دارد. از جمله گوشی‌های مطرحی که بسیاری از ما منتظر آن هستیم می‌توان به نکسوس‌های جدید گوگل و همچنین سونی اکسپریا Z5 اشاره کرد.

چهار دلیلی که نباید فعلا آیفون‌های اپل را خریداری کرد

به هر حال اگر گزینه‌های اندرویدی را کنار بگذاریم شما دو گزینه برای خرید آیفون خواهید داشت. اگر خواهان خرید جدیدترین آیفون موجود در بازار هستید کافیست کمی کمتر از یک ماه صبر کنید تا آیفون‌های جدید اپل به صورت رسمی عرضه شوند. اگر نیز به دنبال خرید مدل‌های قدیمی‌تر آیفون هستید پیشنهاد ما به شما این است که صبر کنید تا با عرضه شدن مدل‌ جدیدتر، قیمت مدل قدیمی پایین‌تر بیاید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال