تیزر جدید Spigen رنگ سرخ طلایی آیفون 6 اس را تایید می‌کند

کمپانی سازنده‌ی کیف‌های گوشی آیفون امروز در جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود رنگ سرخ طلایی را برای آیفون 6 اس تایید کرده است. در تیزر جدید این کمپانی عبارت ” رنگ جدید نمایان می‌شود” آمده که نشان از به کار گیری رنگ سرخ طلایی برای دو گوشی جدید اپل خواهد بود. قرار است اپل تا چند […]

کمپانی سازنده‌ی کیف‌های گوشی آیفون امروز در جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود رنگ سرخ طلایی را برای آیفون 6 اس تایید کرده است. در تیزر جدید این کمپانی عبارت ” رنگ جدید نمایان می‌شود” آمده که نشان از به کار گیری رنگ سرخ طلایی برای دو گوشی جدید اپل خواهد بود. قرار است اپل تا چند روز دیگر از دو گوشی جدید خود رونمایی کند و یک هفته بعد از آن، این دو گوشی را برای عرضه آماده کند.

رنگ سرخ طلایی را در ساعت‌های هوشمند اپل با طلای 18 عیار نیز با قیمت‌های بسیار بالا دیده بودیم. اما آیفون‌های اپل از طلای واقعی بهره نمی‌برند چرا که قیمت گوشی در صورت استفاده از طلای 18 عیار بسیار بالا می‌رود. بنابراین باید شاهد رنگ طلایی به همراه رنگ سرخ در این گوشی باشیم.

در همین حین، Spigen در وبسایت آمازون لیستی بلندبالا را از کیف‌های در دست تولید این شرکت قرار داده که همگی برای دو گوشی‌‌ آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می‌باشد. بنابراین می‌توان با قاطعیت گفت که تمامی شایعات گذشته مبنی بر ارائه‌ی آیفون 4 اینچی اپل به نام آیفون 6 سی اشتباه بوده  و اپل فعلا قصد معرفی چنین گوشی را ندارد.

همچنین اپل قصد دارد در دو گوشی جدید خود از آلمونیومی به کار گیرد که در ساعت هوشمند خود نیز آن را به کار گرفت. هدف اپل از استفاده از این جنس، کاهش احتمال خم شدن آن بر خلاف آیفون 6 می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های بارز آیفون 6 اس می‌توان به بهره مند شدن از جدیدترین چیپست اپل A9 اشاره کرد. افزایش رم گوشی به 2 گیگابایت، افزایش کیفیت دوربین گوشی به 12 مگاپیکسل و استفاده از تکنولوژی جدید این کمپانی به نام تاچ فشاری که در ساعت هوشمند نیز استفاده شده، از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خواهد بود.

چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده رویداد بزرگ اپل انجام می‌پذیرد و باید منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتر و کامل‌تر به همراه عکس‌های جدیدتر از آیفون 6 اس باشیم. با تک نیوز و جدیدترین خبرهای مربوط به گوشی‌های جدید اپل همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال