تصاویر و مشخصات گوشی 5.5 اینچی HTC One X10 منتشر شد

شرکت HTC بنابر اطلاع منابع معتبر ( @evleaks) تا پایان ماه میلادی جاری اسمارت‌فونی جدید را معرفی خواهد کرد. این دستگاه جدید One X10 نام داشته و با هدف ادامه‌ی موفقیت‌های One X9 عرضه خواهد شد. این گوشی هم‌اکنون مجوز خود را در روسیه دریافت کرده و ماه گذشته نیز شایعاتی وجود داشت که از چیپ MediaTek Helio P10 بهره خواهد بود. همچنین، صفحه‌نمایشی 5.5 […]

شرکت HTC بنابر اطلاع منابع معتبر ( @evleaks) تا پایان ماه میلادی جاری اسمارت‌فونی جدید را معرفی خواهد کرد. این دستگاه جدید One X10 نام داشته و با هدف ادامه‌ی موفقیت‌های One X9 عرضه خواهد شد. این گوشی هم‌اکنون مجوز خود را در روسیه دریافت کرده و ماه گذشته نیز شایعاتی وجود داشت که از چیپ MediaTek Helio P10 بهره خواهد بود. همچنین، صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p برای آن درنظر گرفته شده و سه گیگابایت حافظه‌ی رم نیز در این دستگاه شاهد خواهیم بود. سنسوری با رزولوشن 13 مگاپیکسل هم برای دوربین اصلی این دستگاه درنظر گرفته شده است.

بیشتر اطلاعاتی که امروز درمورد این گوشی منتشر شده است، پیش از این نیز در شایعه‌های مرتبط با این گوشی مطرح شده بود. مثلاً، انتظار استفاده از چیپ MT6755 مدیاتک یا همان Helio P10 را به همراه صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p داشتیم. با این حال، در ادامه‌ی این شایعه‌ها انتظار استفاده از سنسوری با رزولوشن 16.3 مگاپیکسل را داشتیم که اندکی بیشتر از 13 مگاپیکسلی است که امروز اعلام شده است. پس از آن نیز در همین شایعه‌ها اعلام شده بود که یک دوربین سلفی با سنسور 7.9 پیکسلی برای این دستگاه درنظر گرفته شده است که بسیار بهتر و پیشرفته‌تر از نسل پیشین خود، One X9 می‌باشد.

در حقیقت، مدل 2016 این دستگاه پردازنده‌ای قوی‌تر داشت. این گوشی به پردازنده‌ی Helio X10 مجهز شده بود و صفحه‌نمایش، رم و حافظه‌ی داخلی یکسانی با این مدل جدید داشت. بنابراین شاید پیش خود فکر کنید که One X10 نسخه‌ی آپگرید شده‌ی One X9 برای سال 2017 می‌باشد و بهبودهای چندان زیادی در آن نسبت به نسل پیشین خود وجود ندارد. البته باید به این مورد هم توجه کرد که بر اساس عکس‌های منتشر شده، طراحی این دستگاه تغییر یافته است و نیازی به گفتن نیست که Helio X10 شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت بروی قاب پشتی آن هستیم.

علاوه بر Helio X10، احتمالاً شرکت HTC تا پایان ماه مارس دو گوشی هوشمند دیگر را نیز معرفی خواهد کرد. یکی از آن‌ها جانشین گوشی HTC 10 و پرچمدار سال 2017 این شرکت خواهد بود. مدل دیگر نیز  Ocean Note خواهد بود که یک فبلت قدرتمند با صفحه نمایشی خمیده، دوربینی عالی و طراحی منحصربه‌فرد خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال