پوستر رسمی گوشی One X10 اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرد

یقینا بایستی به یاد داشته باشید که اطلاعاتی از گوشی به اسم One X10 اچ‎تی‎سی در اوایل سال جاری میلادی به بیرون درز یافت. تمامی اهالی فناوری انتظار داشتند این شرکت طی رویدادی در 12 ژانویه از این محصول رونمایی کند، ولی غول تایوانی تصمیم به تعویق انداختن آن گرفت. با این‎حال، پوستر رسمی از این گوشی […]

یقینا بایستی به یاد داشته باشید که اطلاعاتی از گوشی به اسم One X10 اچ‎تی‎سی در اوایل سال جاری میلادی به بیرون درز یافت. تمامی اهالی فناوری انتظار داشتند این شرکت طی رویدادی در 12 ژانویه از این محصول رونمایی کند، ولی غول تایوانی تصمیم به تعویق انداختن آن گرفت. با این‎حال، پوستر رسمی از این گوشی توسط کاربر معروف توئیتر یعنی evleaks منتشر شده است که تاریخ عرضه‎ی آن را نشان می‎دهد.

با توجه شعار حک شده بر روی این پوستر “ظاهر بزرگ با باتری بزرگتری دیدار می‎کند” می‎توان مطمئن بود که اچ‎تی‎سی توجه خاصی به طراحی و عمر باتری دستگاه بعدی خود به عنوان فاکتورهای مهم فروش کرده است. این پوستر هم‎چنین نشان می‎دهد که باتری این دستگاه عمر طولانی خواهد داشت ولی آمار رسمی در رابطه با آن مشخص نیست.

اطلاعاتی که در حال حاضر در رابطه با این دستگاه می‎دانیم محدود به یک پنل‎نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی و 3 گیگابایت رم می‎شود. گفته می‎شود در این دستگاه از سیستم روی چیپ Helio P10 استفاده می‎شود که در مقایسه با چیپست گوشی One X9 یعنی Helio X10 ضعیف‎تر است. در نهایت شاهد حضور حسگر اثرانگشت در یک دستگاه One X اچ‎تی‎سی بوده که موقعیت آن زیر ماژول دوربین در عقب است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال