امکان چت به اپلیکیشن های آنلاین آفیس اضافه شد

مایکروسافت قابلیت چت با سایر کاربران را به برخی از اپلیکیشن‌های آنلاین مجموعه‌ی آفیس اضافه کرد. بنابراین کاربران از این پس می‌توانند در زمان ویرایش فایل های ورد یا پاورپوینت خود با دوستانشان چت کنند. از این‌رو در حال حاضر نمی‌توان هنگام استفاده از نسخه‌ی آنلاین اکسل و وان‌ نت استفاده کرد. سرویس چت در […]

مایکروسافت قابلیت چت با سایر کاربران را به برخی از اپلیکیشن‌های آنلاین مجموعه‌ی آفیس اضافه کرد. بنابراین کاربران از این پس می‌توانند در زمان ویرایش فایل های ورد یا پاورپوینت خود با دوستانشان چت کنند.

از این‌رو در حال حاضر نمی‌توان هنگام استفاده از نسخه‌ی آنلاین اکسل و وان‌ نت استفاده کرد. سرویس چت در قالب اپلیکیشن‌های آنلاین که پیشتر برای آوت لوک و وان‌ درایو هم ارائه شده بود.

امکان چت در زمان ویرایش سریع فایل ها بصورت آنلاین می‌تواند بسیار کاربردی باشد. گوگل نیز چنین قابلیتی را در اپلیکیشن گوگل‌داکس، Sheets و اسلاید قرار داده است. تنها تفاوت و در واقع تنها مزیت امکان چت در آفیس در مقایسه با گوگل، امکان مشاهده‌ی متن گفتگو در قالب اپلیکیشن اسکایپ است، چراکه گوگل چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و نمی‌توان متن گفتگوهای انجام شده را در اپلیکیشن Hangout مشاهده کرد.

در هفته های آتی مایکروسافت این امکان به برخی از اپلیکیشن های آنلاین اضافه خواهد کرد.

لینک کوتاه | منبع: engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال