9 دلیل برتری تلفن های هوشمند آندرویدی نسبت به اپل آیفون (بخش اول)

اپل در سال های گذشته، با محصولات جنجالی که معرفی میکرد، واقعا حرفهایی برای زدن داشت، اما براستی آخرین باری که از محصولات جدید اپل به هیجان آمده اید، کِی بوده؟ اپل چندین سال پیش با ارائه ی اولین آیفون، اولین آیپد و اولین مک بوک ایر تغییرات بزرگی را در زمینه دستگاه های قابل […]

اپل در سال های گذشته، با محصولات جنجالی که معرفی میکرد، واقعا حرفهایی برای زدن داشت، اما براستی آخرین باری که از محصولات جدید اپل به هیجان آمده اید، کِی بوده؟

اپل چندین سال پیش با ارائه ی اولین آیفون، اولین آیپد و اولین مک بوک ایر تغییرات بزرگی را در زمینه دستگاه های قابل حمل پیشرفته ایجاد کرد و شاید با عرضه ی اولین ساعت هوشمند خود در آینده نیز اتفاق مشابه ای (شاید در سطحی پایینتر نسبت به قبل) ایجاد کند.

اما در حال حاضر قبول کنیم یا نه، اولین ساعت های هوشمند آندرویدی بوده اند و بسادگی میتوان کار اپل را در ادامه ی ساعت های هوشمند فعلی دانست.

از نظر سیستم عامل نیز براحتی میتوان بیان کرد که iOS 8 ویژگی هایی را به آیفون و آیپد اضافه کرده است که چندین سال است کاربران آندروید از آنها استفاده میکنند! در اوایل همه از ثبات بیشتر آی او اس حرف میزدند، در حالی که پس از آندروید 4 دیگر اپل در این زمینه هم حرفی برای گفتن ندارد.

گذشته از اینها، 9 دلیل عمده برای برتری اکوسیستم آندروید به آی او اس را برای شما جمع کرده ایم تا شاید بتوانید با آنها انتخاب هوشمندانه تر و موفق تری داشته باشید.

امکان انتخاب و گزینه های موجود

یکی از عمده ترین تفاوت ها میان این دو اکوسیستم، تنوع تولید کنندگان در آندروید و تعداد بسیار زیاد تلفن های هوشمند قابل انتخاب است.

اگر شما بخواهید یک دستگاه با سیستم عامل آی او اس بگیرید، تنها به یک یا چند گزینه محدود هستید. گزینه ها اسمشان آیفون هست، ساخت شرکت اپل هستند و به جز رنگ و فضای داخلیشان که فرق دارد، در باقی مشخصات یکسان هستند.

اما در آندروید شما ضمن اینکه شما به تولیدات تعداد زیادی شرکت تولید کننده از اقسانقاط جهان دسترسی دارید، از میان تنوع زیاد دستگاه های موجود، میتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

گذشته از آن، طراحی و سایز آیفون ها بسیار محدود بوده و دو سال یک بار تغییر میکند که زمانی نسبتا طولانی بنظر میرسد. در حالی که شرکت هایی مانند HTC، سامسونگ، ال جی یا سونی شش ماه یک بار یا حداکثر بصورت سالانه پرچمداران خود را بروز رسانی میکنند.

به دلیل طولانی شدن مطالب، این مقاله در سه بخش منتشر خواهد شد. پس در روزهای بعدی منتظر باقی موارد باشید …

لینک کوتاه | منبع : pocket-lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال