یک شرکت چینی برای نخستین بار هوش مصنوعی را استخدام می‌کند

یک شرکت بازاریابی چینی قصد دارد هوش مصنوعی را جایگزین کارمندان پیمانی خود کند. این شرکت با نام Blue Focus برای کار خود از مدل های هوش مصنوعی به جای نیروهای پیمانی استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت بازاریابی Blue Focus به جای برخی از نویسندگان و طراحان خود […]

یک شرکت بازاریابی چینی قصد دارد هوش مصنوعی را جایگزین کارمندان پیمانی خود کند. این شرکت با نام Blue Focus برای کار خود از مدل های هوش مصنوعی به جای نیروهای پیمانی استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت بازاریابی Blue Focus به جای برخی از نویسندگان و طراحان خود از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. پیش از این نیز کارشناسان در مورد تهدید برخی از مشاغل توسط هوش مصنوعی هشدار داده بودند.

در گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده است این شرکت در مورد اقدام خود می گوید: با هدف پذیرش محتواهای ساخت هوش مصنوعی قصد داریم هزینه های پرداختی بابت کپی رایتر ها و طراحان را متوقف کنیم.

شرکت Blue Focus در سراسر دنیا نیرو دارد. ۵ هزار کارمند و ۱۰۰ دفتر در سراسر جهان. هنوز گزارش بلومبرگ واکنشی را از سمت این شرکت در پی نداشته است. همزمان با عرضه هوش مصنوعی ChatGPT در سال گذشته نگرانی ها در مورد جایگزینی این فناوری با نیروهای کار انسانی شدت گرفت. این فناوری می تواند برخی از نیروهای شاغل در بخش هایی مانند روزنامه نگاری و تبلیغات را بیکار کند. حتی برخی وبسایت ها مانند CNET و BuzzFeed اعلام کردند قصد دارند از هوش مصنوعی به جای خبرنگار استفاده کنند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال