تبلت 7 اینچی Pixel گوگل با 4 گیگابایت رم و برند هوآوی در راه است

بازار تبلت‎ها اوضاع خوبی ندارد، جای شگفتی هم نیست. جالب‎ترین چیزی که در حوزه‎ی فعلی تبلت‎ها به چشم می‎‎خورد، پیدا کردن روش‎هایی برای ترکیب مفهوم لپ‎تاپ و تبلت است، نظیر کاری که تبلت Pixel C گوگل و Yoga Book لنوو انجام داده‎اند. ولی شاید، هنوز هم بازاری برای تبلت‎ها وجود دارد، حداقل طبق شایعات شرکت‎های […]

بازار تبلت‎ها اوضاع خوبی ندارد، جای شگفتی هم نیست. جالب‎ترین چیزی که در حوزه‎ی فعلی تبلت‎ها به چشم می‎‎خورد، پیدا کردن روش‎هایی برای ترکیب مفهوم لپ‎تاپ و تبلت است، نظیر کاری که تبلت Pixel C گوگل و Yoga Book لنوو انجام داده‎اند. ولی شاید، هنوز هم بازاری برای تبلت‎ها وجود دارد، حداقل طبق شایعات شرکت‎های گوگل و هوآوی محصولی در این زمینه در راه دارند.

طبق گفته‎ی ایوان بلس، شرکت هوآوی در حال کار برای ساخت یک تبلت 7 اینچی است که احتمال عرضه‎ی آن تا انتهای سال جاری میلادی وجود دارد. بلس هم‎چنین گفته است که این تبلت دارای 4 گیگابایت رم است ولی مشخصات دیگری اعلام نشده است. یک جزئیات بارز دیگر که در این شایعه مطرح نشده نام این دستگاه است. با توجه به این‎که گوگل در این قضیه همکاری خواهد کرد می‎توانیم به صورت معمول فرض کنیم که این دستگاه نکسوس 7 نامیده شود، ولی شایعات اخیر می‎گویند گوشی‎های امسال گوگل از نام Pixel، به جای نکسوس، بهره خواهند برد. جالب است بدانید که اوایل امسال شرکت هوآوی یک نام تجاری به نام Huawei 7P ثبت کرد که می‎تواند با تبلت شایعه شده در ارتباط باشد.

البته مهم‎ترین سوالی که حول این محصول وجود خواهد داشت این است که آیا کاربران اصلا نیازی به تبلت‎های 7 اینچی دارند یا خواهان آن هستند؟ با توجه به این‎که روز به روز گوشی‎های بیشتری دارای نمایشگرهای 6 اینچی می‎شوند، اضافه کردن تنها 1 اینچ ولی از دست دادن قابلیت‎های یک گوشی پیشنهاد ارزش خوبی نیست مگر این‎که خریداری دستگاه پیشنهاد شده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال