ویژگی جدیدی برای تنظیمات حریم خصوصی در واتساپ منتشر شد

واتساپ با هدف افزایش حریم خصوصی کاربران تنظیمات جدیدی را برای آنها در نظر گرفته است تا ازطریق آن بتوانند تنها اطلاعات مربوط به پروفایل خود را با برخی کاربران به اشتراک بگذارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تنظیمات حریم خصوصی جدید در واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا برخی اطلاعات مانند […]

واتساپ با هدف افزایش حریم خصوصی کاربران تنظیمات جدیدی را برای آنها در نظر گرفته است تا ازطریق آن بتوانند تنها اطلاعات مربوط به پروفایل خود را با برخی کاربران به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تنظیمات حریم خصوصی جدید در واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا برخی اطلاعات مانند تصویر پروفایل یا اطلاعات بخش درباره من، آخرین بازدید و وضعیت خود را تنها برای برخی کاربران به اشتراک بگذارند. به این ترتیب افراد می‌توانند در مورد به اشتراک گذاری این اطلاعات شخصی سازی هایی را انجام دهند.

 پیش از این آزمایش کنندگان نسخه بتا می توانستند از این ویژگی استفاده کنند. اما اکنون تمامی کاربران به این قابلیت دسترسی دارند. به گفته حساب رسمی واتساپ در توییتر این تنظیمات با هدف مدیریت حریم خصوصی به کاربران ارائه شده است. تاکنون تنها برخی از این وضعیت ها قابل اشتراک بود یا اینکه کاربران باید به صورت کلی آنها را مخفی می کردند. اما با کمک گزینه جدید به نام “مخاطبین من به جز..” امکان شخصی سازی آن وجود دارد.

 همچنین واتساپ ویژگی جدید دیگری برای تماس های گروهی ایجاد کرده است. به طوری که کاربران می‌توانند در تماس های گروهی برخی افراد را بی صدا کنند. همچنین امکان ارسال پیام به صورت مستقیم در تماس های گروهی به یکی از کاربران وجود دارد. علاوه بر آن در صورت اضافه شدن فرد جدید به تماس گروهی به دیگر کاربران نیز اطلاع رسانی خواهد شد.