عضو جدید خانواده گلکسی به نام M31s سامسونگ با دوربین چهارگانه معرفی شد

سامسونگ عضو جدید خانواده گلکسی با نام M31s را معرفی کرد. این گوشی هوشمند برای اولین بار در سری M به نمایشگر ۶.۱ اینچی AMOLED اینفینیتی O مجهز است و تکنولوژی شارژ ۲۵ واتی را نیز پشتیبانی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی جدید سامسونگ طراحی گرادینت دارد و به همین دلیل […]

سامسونگ عضو جدید خانواده گلکسی با نام M31s را معرفی کرد. این گوشی هوشمند برای اولین بار در سری M به نمایشگر ۶.۱ اینچی AMOLED اینفینیتی O مجهز است و تکنولوژی شارژ ۲۵ واتی را نیز پشتیبانی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی جدید سامسونگ طراحی گرادینت دارد و به همین دلیل رنگ آن بین مشکی و آبی متغیر است. همچنین گلکسی M31s یک حسگر اثر انگشت نیز در کنار بدنه خود دارد.

دوربین اصلی این گوشی میان رده ۶۴ مگاپیکسل است که دو حسگر ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی نیز در کنار خود دارد. سامسونگ با قرار دادن مد عکاسی Single Take در این گوشی آن را برای کاربران علاقمند به عکاسی جذاب کرده است. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا تنها با یک دکمه از سوژه مورد نظر فیلمبرداری کند و یا ۱۰ عکس پشت هم ثبت کند. دوربین سلفی گلکسی M31s نیز ۳۲ مگاپیکسل است.

گلکسی M31s سامسونگ به چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ و ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه مجهز شده است. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی با فناوری شارژ برعکس می‌تواند گجت‌های دیگر را نیز شارژ کند. این گوشی مجهز به اندروید ۱۰ بوده و به پوسته اختصاصی موسوم به OneUI core 2.1 مجهز شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال