ساعت هوشمندی که می تواند میزان مصرف آب را مدیریت کند

ساعت هوشمند ساخته شده توسط شرکت ناج سیستمز  قادر است میزان مصرف آب در خانه را اندازه گیری کرده و بدین طریق به کاربران در مدیریت آن کمک کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از NewAtlas، یک استارتاپ کالیفرنیایی به نام ناج سیستمز نوعی ساعت هوشمند تولید کرده که […]

ساعت هوشمند ساخته شده توسط شرکت ناج سیستمز  قادر است میزان مصرف آب در خانه را اندازه گیری کرده و بدین طریق به کاربران در مدیریت آن کمک کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از NewAtlas، یک استارتاپ کالیفرنیایی به نام ناج سیستمز نوعی ساعت هوشمند تولید کرده که مجهز به یک حسگر و صفحه نمایش مجزا است. اپلیکیشن موردنیاز آن نیز با اندروید و IOS سازگاری دارد. حسگر موجود در این ساعت به نوعی قابلیت گردآوری انتقال داده مجهز است که می‌تواند در زمان اتصال حسگر به کنتور آب میزان مصرف آب در خانه را اندازه گیری کند.

نمایشگر همراه با این ساعت داده‌های دریافت شده از حسگر را نمایش داده و حتی می توان این داده ها را از طریق اینترنت به شرکت سازنده منتقل کرد تا بتواند تجزیه و تحلیل نهایی روی آن انجام دهد. در نهایت نیز نتیجه از طریق اپلیکیشن به کاربر اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت ناجی سیستمز به عنوان تولید کننده ساعت هوشمند مدعی شده است این ساعت از دقت بالایی برخوردار بوده و الگوریتم های به کار گرفته شده در آن قادر است اطلاعات مربوطه را به طور دقیق جمع آوری و در نهایت بررسی کند. از جمله موارد استفاده از این ساعت هوشمند کشف موارد نشت آب در خانه است. همچنین اپلیکیشن مورد نظر می‌تواند میزان مصرف روزانه هفتگی و ماهانه را به تفکیک به کاربر نشان دهد.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال