یک شرکت فناوری چهره افراد را برای استفاده روی ربات ها خریداری می کند

یک شرکت فناوری اعلام کرده برای افرادی که به طور داوطلبانه چهره خود را برای قرار گرفتن روی ربات ها به این شرکت بفروشد مبلغ مناسبی پرداخت می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت فناوری از کلیه داوطلبانی که حاضرند چهره خود را برای قرارگیری روی ربات ها بفروشند ۱۵۰ […]

یک شرکت فناوری اعلام کرده برای افرادی که به طور داوطلبانه چهره خود را برای قرار گرفتن روی ربات ها به این شرکت بفروشد مبلغ مناسبی پرداخت می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت فناوری از کلیه داوطلبانی که حاضرند چهره خود را برای قرارگیری روی ربات ها بفروشند ۱۵۰ هزار پوند پرداخت می کند. قرار است از این چهره ها برای طراحی رباتهایی در هتل ها، مراکز خرید و فروشگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

 شرکت پرومو بات در نیویورک آمریکا سازنده ربات است و کلیه ربات های ساخت این شرکت انسان نما بوده و شکل و شباهت زیادی به انسان واقعی دارند. این شرکت اعلام کرد افرادی که چهره دوستانه دارند می توانند حق امتیاز چهره خود را به این شرکت بفروشند تا از آن در ساخت چهره ربات استفاده شود. مبلغی که این شرکت برای خرید چهره پرداخت میکند معادل ۲۰۰ هزار دلار است. هر شخص میتواند حق امتیاز چهره خود را برای یکبار با این مبلغ بفروشد. احتمالاً ایده فروختن چهره به ربات در آینده نزدیک بسیار رواج پیدا خواهد کرد.

 به گفته شرکت پرومو بات این شرکت در تدارک ساخت ربات های انسان نما است تا در سال ۲۰۲۳ در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و هتل ها مورد استفاده قرار بگیرد. هم اکنون نیز ربات های ساخته شده توسط این شرکت در نقش هایی مانند مشاور، راهنما، دربان، سخنران و غیره در ۴۳ کشور مورد استفاده قرار گرفته است. به گفته این شرکت هم اکنون فعالیت اصلی آن ها در زمینه فناوری های مربوط به تشخیص چهره، گفتار، هوش مصنوعی و دیگر بخش‌های رباتیک است و از سال ۲۰۱۹ تا کنون نیز توانستند انواع ربات های انسان نما را به بازار عرضه کنند.

 این شرکت ادعا می کند بسیاری از مشتریان آنها نیز به دنبال راه اندازی پروژه های بزرگ از طریق خریداری این ربات ها هستند. به عنوان مثال هم اکنون جدیدترین کمپین این شرکت خرید چهره مهربان و دوستانه برای تولید ربات انسان نمای دستیار است. این ربات به سفارش یک شرکت آمریکایی است که در آینده در فرودگاه ها، مراکز خرید و خرده فروشی ها در سراسر آمریکای شمالی به کار گرفته می شود. فعالیت این ربات در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد و چهره فرد انتخابی نیز بر روی آن قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال