فناوری ای جهت جلوگیری از نشت آب و ترکیدگی لوله ها

فناوری جدیدی که خیال ما را از بابت نشتی آب از لوله ها و یا ترکیدگی لوله راحت می کند. این فناوری 299 دلاری باعث می شود تا بدون نگرانی به سفر رفته و دائم به فکر نشت آب از لوله های خانه نباشیم. همچنین سنسورهای پیش رفته به کار رفته در این فناوری، ایجاد […]

فناوری جدیدی که خیال ما را از بابت نشتی آب از لوله ها و یا ترکیدگی لوله راحت می کند. این فناوری 299 دلاری باعث می شود تا بدون نگرانی به سفر رفته و دائم به فکر نشت آب از لوله های خانه نباشیم. همچنین سنسورهای پیش رفته به کار رفته در این فناوری، ایجاد کریستال‌های یخی در لوله را در زمان واقعی تشخیص داده و پیش از یخ زدن لوله هشدار می‌دهد و باعث می شود تا در فصول سرد سال مشکلی برای لوله های آب پیش نیاید.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز، با نصب ردیاب هوشمند Phyn Plus بر روی لوله ها می توان از راه دور وضعیت آن ها را کنترل کرده و در مواقع لزوم از ادامه جریان آب در آن ها جلوگیری به عمل آورد. ارسال پیام های هشداردهنده برای کاربرانی که از این دستگاه جدید استفاده می کنند، پس از تجزیه و تحلیل هرگونه تغییر فشار در ورودی آب گرم و سرد لوله ها صورت می گیرد. این سنسورهای هوشمند 244 بار در هر ثانیه نوسان فشار آب را اندازه‌گیری می کنند و کاربران با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی در تلفن همراه خود با سیستم عامل‌های (Android و iOS)، می توانند وضعیت آب لوله های خانه خود را از راه دور بررسی کنند.

فناوری جدید همچنین در صرفه جویی آب نیز به کمک کاربران می آید چرا که با بررسی میزان آب مصرف شده در حمام، سینک ظرفشویی یا ورودی ماشین لباسشویی، در مصرف بهینه آب کاربران را یاری می دهد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال