گوشی Uhans A101 با ادای احترام به نوکیا 1100 معرفی شد

آیا گوشی‌های قدیمی و جان سخت شرکت نوکیا را به یاد می‌آورید؟ شرکت نوکیا پس از آن دوره همیشه در تلاش و تکاپو بود تا بتواند گوشی‌های پرفروش آن روزها را مجهز به سیستم عامل اندروید وارد بازار نماید. اما در هر صورت امروز شرکت چینی Uhans با ادای احترام به محصولات نوستالژیک شرکت نوکیا با نام […]

آیا گوشی‌های قدیمی و جان سخت شرکت نوکیا را به یاد می‌آورید؟ شرکت نوکیا پس از آن دوره همیشه در تلاش و تکاپو بود تا بتواند گوشی‌های پرفروش آن روزها را مجهز به سیستم عامل اندروید وارد بازار نماید. اما در هر صورت امروز شرکت چینی Uhans با ادای احترام به محصولات نوستالژیک شرکت نوکیا با نام نوکیا 1100 که البته پرفروش‌ترین گوشی‌ دنیا تا به امروز نیز به حساب می‌آید. گوشی هوشمند تولید شده توسط این شرکت چینی که البته چهارمین محصول توسعه یافته توسط این کمپانی است با نام A101 راهی بازارهای فروش خواهد شد.

این گوشی هوشمند که ظاهر آن زبان طراحی نوکیا 1100 الهام گرفته شده است، در واقعیت یک محصول اندرویدی به حساب خواهد آمد. این گوشی کوچک و جمع و جور، مستحکم و دارای قابلیت تعویض باتری توسط کاربر است. بخش پشتی گوشی پلاستیکی بوده و در هنگام لمس حس بسیار خوبی را منتقل خواهد کرد. در بخش قدامی گوشی نیز نمایشگر دستگاه دیده می‌‌شود که دارای صفحه نمایشی مجهز به شیشه‌ای نسبتا صیقلی است. کناره‌های گوشی مخصوصا در بخش خلفی گرد و منحنی ساخته شده است تا بهتر در میان دستان جای بگیرد. شرکت Uhans قرار است این گوشی را در نسخه‌ رنگی آبی نیز به بازار عرضه کند تا از این نظر نیز شباهت بسیار زیادی به نوکیا 1100 فقید داشته باشد.

اما در مورد مشخصات فنی این گوشی باید گفت که A101 به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده خواهد کرد. در کنار آن این گوشی دارای یک نمایشگر 5.0 اینچی بوده و از تراشه چهار هسته‌ای شرکت مدیاتک نیز بهره‌مند خواهد بود. در مورد قیمت این گوشی نیز باید گفت که این محصول یک دستگاه سطح مبتدی و ارزان قیمت به حساب خواهد آمد و در بازار  چین با قیمت 70 دلار به فروش خواهد رسید. شاید این گوشی پتانسیل آن را داشته باشد تا بتواند به میزان 200 میلیون واحد (همانند نوکیا 1100) فروش داشته باشد. اما در هر صورت احتمال آن خیلی زیاد نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال