امکان انتخاب کیفیت ویدئوهای ارسالی در واتساپ

کلیه کاربران واتس‌اپ اکنون می توانند قبل از ارسال تصاویر و ویدئوها کیفیت آنها را انتخاب کنند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، نسخه بتای واتساپ به کاربران اجازه می دهد تا کیفیت تصاویر و ویدئوهای ارسالی را در سه گزینه مختلف انتخاب کنند. پیش از این کلیه تصاویر و ویدیوها هنگام ارسال در واتساپ […]

کلیه کاربران واتس‌اپ اکنون می توانند قبل از ارسال تصاویر و ویدئوها کیفیت آنها را انتخاب کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، نسخه بتای واتساپ به کاربران اجازه می دهد تا کیفیت تصاویر و ویدئوهای ارسالی را در سه گزینه مختلف انتخاب کنند. پیش از این کلیه تصاویر و ویدیوها هنگام ارسال در واتساپ به طور خودکار از کیفیت پایین برخوردار بود. اما در قابلیت جدیدی که در نسخه بتای آن افزوده شده است کاربر می تواند تصاویر و ویدیوهای خود را با بهترین کیفیت ممکن نیز ارسال کند.

طبق گزارشی که وب سایت WABetaInfo منتشر کرده از این پس کیفیت تصاویر و ویدئوها در نسخه بتای واتساپ به صورت انتخابی توسط کاربران تعیین خواهد شد. این نسخه هم اکنون در گوگل پلی موجود است.و کاربران می توانند آن را دانلود کنند. احتمالاً گزینه مورد نظر در پلتفرم واتساپ به شکل دو مورد Auto و Data Saver خواهد بود.

 کاربر با انتخاب حالت فشرده سازی می تواند در مصرف داده صرفه جویی کرده و یا اینکه بهترین حالت را برای ارسال انتخاب کند. احتمالا در آینده این قابلیت به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما زمان دقیق آن مشخص نیست. با توجه به اینکه پیش از این تمامی واتساپ برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS تنظیمات یکسانی را به کار برده احتمالا این قابلیت نیز برای هر دو عرضه می شود. احتمالا در نسخه بعدی واتساپ قابلیت هایی همچون پشتیبانی همزمان از چند دستگاه در یک اپلیکیشن نیز وجود خواهد داشت و این موضوع می‌تواند خبر خوشی برای کاربران این پیام رسان باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال