فعال شدن رمز دوم پویا بدون مراجعه به بانک

در پی شیوع بیماری کرونا و تلاش برای نگهداشتن مردم در خانه، فرآیند فعال کردن رمز دوم پویا بطور غیرحضوری نیز انجام خواهد شد. مشکلات زیادی پس از فعال سازی رمز دوم پویا باعث مراجعه افراد به شعب بانک میشد. اگر کاربر در فرایند وارد کردن رمز دوم بیشاز سه بار رمز اشتباه را وارد […]

در پی شیوع بیماری کرونا و تلاش برای نگهداشتن مردم در خانه، فرآیند فعال کردن رمز دوم پویا بطور غیرحضوری نیز انجام خواهد شد. مشکلات زیادی پس از فعال سازی رمز دوم پویا باعث مراجعه افراد به شعب بانک میشد. اگر کاربر در فرایند وارد کردن رمز دوم بیشاز سه بار رمز اشتباه را وارد میکرد، کارت بطور خودکار مسدود شده و برای رفع مسدودیت نیاز بود تا فرد به بانک مراجعه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اکنون بانک مرکزی تمهیداتی را در نظر گرفته که در آن تعداد وارد کردن اشتباه رمز دوم به 5 بار افزایش یافته است. از دیگر تلاش های بانک مرکزی افزایش سقف کارت به کارت به میزان 10 میلیون تومان در روز و افزایش سقف برداشت تا 500 هزار تومان است. همچنین کاربران می توانند در نرم افزارهای پرداخت ساز تا 3 میلیون تومان جابجا کنند.

مدیر بخش پرداخت های بانک مرکزی همچنین اعلام کرده که تمامی افرادی که پیش از این برای دریافت رمز دوم پویا اقدام کرده بودند بدون نیاز به مراجعه بانک،برای تائید شماره همراه خود می توانند از طریق درگاههای غیر حضوری اقدام کنند.

همچنین مشتریان می توانند برای تائید و احراز هویت از درگاههای اینترنت بانک نیز اقدام کنند. اگر مشتری ای تاکنون رمز دوم فعال نداشته است باید از طریق خودپرداز رمز دوم خود را دریافت کند تا مراجعه حضوری و تماس مشتری با بانک کاهش یابد. گزارش ها نشان می دهد در هفته اول اسفند تعداد تراکنش های بانکی آنلاین 14 درصد رشد داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال