از ۷۰۰ هزار مشترک تالیا تنها ۴۵ هزار سیم‌کارت فعال است

طی سال‌های گذشته برای تعیین تکلیف تالیا وعده‌های متعددی از سوی مسئولان مخابراتی کشور داده شده است اما طبق جدیدترین آمارهای رسمی، حدود ۷۰۰ هزار نفر مالک سیم‌کارت‌های تالیا بلاتکلیف مانده اند. در حالیکه اپراتورهای مختلف ۴G  را هم ارائه کرده‌اند اما مشترکان اپراتور تالیا حتی به اینترنت 3G نیز دسترسی ندارند. از ۷۰۰ هزار […]

طی سال‌های گذشته برای تعیین تکلیف تالیا وعده‌های متعددی از سوی مسئولان مخابراتی کشور داده شده است اما طبق جدیدترین آمارهای رسمی، حدود ۷۰۰ هزار نفر مالک سیم‌کارت‌های تالیا بلاتکلیف مانده اند.

در حالیکه اپراتورهای مختلف ۴G  را هم ارائه کرده‌اند اما مشترکان اپراتور تالیا حتی به اینترنت 3G نیز دسترسی ندارند.

از ۷۰۰ هزار مشترک اپراتور تالیا تنها ۴۵ هزار نفر همچنان به عنوان مشترک فعال از خدمات نه چندان گسترده این اپراتور استفاده می‌کنند.

براساس آمارهای اخیر طی یک دوره سه ماهه آماری تعداد مشترکان تالیا با افزایشی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر همراه بوده است، بدین ترتیب در حالی که تا پایان شهریور ۱۳۹۵ تعداد مشترکان این اپراتور ۵۹۲ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شده بود در آمارهای منتهی به آذر ماه ۱۳۹۵ این تعداد به ۷۰۰ هزار مشترک رسیده است. تعداد مشترکان فعال تالیا هم در این مدت از ۵۰ هزار نفر به ۴۵ هزار نفر رسیده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر ۴۳ درصد سهام پروژه تالیا متعلق به شرکت گسترش ارتباطات تالیا و ۵۷ درصد متعلق به شرکت مخابرات ایران است و پیش از این اینگونه عنوان شده بود که قرار بر آن است که همراه اول، سهام گسترش ارتباطات تالیا را خریداری کرده و به این ترتیب سیم‌کارت‌های تالیا به همراه اول منتقل ‌شوند که البته با گذشت چندین ماه از طرح این موضع همچنان اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

در بحث احراز هویت سیم‌کارت‌ها نیز گفته شده بود: تالیا هم حدود ۴۸ هزار سیم کارت فاقد هویت دارد که البته بخش عمده آنها غیرفعال بوده و اکنون به حالت یک طرفه در آمده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال