مشترکان تالیا قادر به ترابرد شماره خود نیستند!

مسئولان تالیا برای اضافه شدن مشترکان خود به طرح ملی ترابردپذیری شماره‌ها وعده داده بودند اما وزارت ارتباطات از اتصال تالیایی‌ها به MNP ممانعت کرد. مشترکان تالیا همچون سایر مشترکان می‌توانند از امکان رومینگ بهره‌مند شوند و هر کجای ایران باشند، با جستجوی دستی شبکه و انتخاب یکی از نام‌های (Taliya – TCI)  یا (Taliya […]

مسئولان تالیا برای اضافه شدن مشترکان خود به طرح ملی ترابردپذیری شماره‌ها وعده داده بودند اما وزارت ارتباطات از اتصال تالیایی‌ها به MNP ممانعت کرد.

مشترکان تالیا همچون سایر مشترکان می‌توانند از امکان رومینگ بهره‌مند شوند و هر کجای ایران باشند، با جستجوی دستی شبکه و انتخاب یکی از نام‌های (Taliya – TCI)  یا (Taliya – MCI) یا (43211) وارد پوشش رومینگ شوند.

احتمال پیوستن تالیا به طرح ترابردپذیری شماره‌های موبایل نیز وجود داشت زیرا محمد کریم ناصر صراف، مدیر عامل این اپراتور، در این خصوص گفته بود: روی این قضیه در حال کار هستیم. از آن جهت که شبکه همراه اول و تالیا در حال یکی شدن است بنابراین امکان ترابردپذیری برای مشترکان ما نیز وجود دارد و سرشماره‌های 0932 نیز می‌توانند ترابرد شوند.

بااینکه یک ماه از اجرای پایلوت طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه می‌گذرد اما هنوز اتفاق خاصی برای مشترکان تالیا نیفتاده است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در مورد این موضوع گفته است: در حال حاضر چنین امکانی برای اینگونه مشترکان وجود ندارد ولی ممکن است این امکان در آینده برای این دسته از مشترکان فراهم شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال