اضافه شدن قابلیت جدید حذف خودکار فایلها و پاکسازی حافظه به واتساپ

کسانی که از پلتفرم واتساپ استفاده می کنند از پر شدن حافظه گوشی خود شکایت دارند. زیرا ذخیره فایل هایی مثل ویدیو و تصاویر باعث پر شدن حافظه گوشی شده و پاکسازی آنها نیز از گوشی به صورت جداگانه زمان بر و پر دردسر خواهد بود. به همین دلیل واتساپ اعلام کرده است از این […]

کسانی که از پلتفرم واتساپ استفاده می کنند از پر شدن حافظه گوشی خود شکایت دارند. زیرا ذخیره فایل هایی مثل ویدیو و تصاویر باعث پر شدن حافظه گوشی شده و پاکسازی آنها نیز از گوشی به صورت جداگانه زمان بر و پر دردسر خواهد بود. به همین دلیل واتساپ اعلام کرده است از این پس قابلیت جدیدی را برای حذف فایل ها و مدیریت حافظه گوشی به این پلتفرم اضافه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سیستم مدیریت حافظه در واتساپ به کاربران کمک خواهد کرد تا با حذف فایل های اضافه فضای زیاد را در گوشی آزاد کنند. در حال حاضر این قابلیت به نسخه جدید این پلتفرم اضافه شده و کاربران برای استفاده از آن می تواند به قسمت تنظیمات رفته و در بخش ذخیره سازی، گزینه مدیریت حافظه را انتخاب کنند.

پیش از این قابلیت مصرف حافظه در واتساپ تنها می‌توانست به مرتب سازی گفتگوها و همچنین فهرست کردن تعداد پیام ها، تصاویر و ویدئوها و حذف آنها را بر عهده داشته باشد. هرچند که این قابلیت نیز کاربردی بوده اما نمی توانست فایل های کاربران را حذف کند. اما قابلیت جدید به کاربر اجازه می دهد تا در زمان پاکسازی حافظه اطلاعات در حال حذف را مشاهده کرده و یا آن ها را بر اساس دفعات ارسال و یا فایلهای بیشتر از ۵ مگابایت دسته بندی کرده و سپس حذف کند. بدین ترتیب مدیریت موارد ناخواسته راحت‌تر انجام خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال