اضافه شدن قابلیت تبدیل متن به تصویر به آفیس ۳۶۵ و بینگ

مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی با نام Microsoft Designer را به مایکروسافت ۳۶۵ اضافه می کند که همانند هوش مصنوعی DALL-E متن را به تصویر تبدیل می کند. این برنامه به موتور جستجوی بینگ نیز اضافه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در مراسم رونمایی از لپ تاپ های جدید خود از […]

مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی با نام Microsoft Designer را به مایکروسافت ۳۶۵ اضافه می کند که همانند هوش مصنوعی DALL-E متن را به تصویر تبدیل می کند. این برنامه به موتور جستجوی بینگ نیز اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در مراسم رونمایی از لپ تاپ های جدید خود از اضافه شدن قابلیت جدید به آفیس خبر داد. این قابلیت بصورت اپلیکیشن یک نوع هوش مصنوعی است که برای تبدیل متن به تصویر مورد استفاده قرار میگیرد. مایکروسافت دیزاینر قادر است درخواست های متنی کاربر را بلافاصله به طرح و تصویر تبدیل کند. به گفته مایکروسافت این اپلیکیشن می تواند در موارد بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله موارد مصرف آن می توان به ساخت کارت تولد، پست های شبکه اجتماعی، تصاویر پاور پوینت و طراحی لوگوی سازمان ها نام برد. البته هنوز اپلیکیشن دیزاینر بصورت عمومی عرضه نشده است و در این مراسم تنها پیش نمایشی از آن به اجرا در آمد. تنها برخی کاربران نسخه آزمایشی آن را در اختیار دارند. به گفته مایکروسافت به زودی نسخه رایگان و پولی آن بهمراه قابلیت های متنوع در اختیار کاربران سرویس اشتراکی مایکروسافت ۳۶۵ قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال