اضافه شدن دو قابلیت جدید به پیام رسان واتساپ

تیم مهندسان واتساپ اعلام کردند به زودی دو قابلیت جدید به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد شد. این دو قابلیت مربوط به تماس گروهی و همچنین افزایش امنیت در این پیام رسان  خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یکی از دو قابلیت مربوط به تماسهای گروهی و کاربرانی است که تماس های گروهی […]

تیم مهندسان واتساپ اعلام کردند به زودی دو قابلیت جدید به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد شد. این دو قابلیت مربوط به تماس گروهی و همچنین افزایش امنیت در این پیام رسان  خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یکی از دو قابلیت مربوط به تماسهای گروهی و کاربرانی است که تماس های گروهی خود را از دست می دهند. قابلیت دیگر بیشتر برای کاربرانی خواهد بود که از گوشی گوگل پیکسل ۴ استفاده می کنند.

 کسی که این اطلاعات را افشا کرده می‌گوید در به روز رسانی جدید واتساپ کاربرانی که تماس گروهی خود را از دست داده اند میتوانند به تماس های در حال انجام وارد شوند و یا اینکه اگر کاربری مخاطبی را به یک تماس آنلاین دعوت کند و آن شخص آنلاین نباشد، پس از اینکه فرد مورد نظر آنلاین شد می تواند به درخواست وی پاسخ دهد. قابلیت افزایش عملکرد واتساپ آن را به برنامه هایی مانند زوم و اسکایپ نزدیک خواهد کرد.

در نسخه جدید ویژگی دیگری نیز به نسخه اندروید واتساپ اضافه میشود که پیش از این به سیستم عامل ios اضافه شده بود و آن هم قفل تشخیص چهره با کمک اطلاعات بیومتریک است. در واقع در بخش قفل اثر انگشتی حسگر تشخیص چهره نیز اضافه خواهد شد و کاربر می تواند از طریق آن واتساپ را باز کند. البته این قابلیت برای کاربران گوشی گوگل پیکسل ۴ یک خبر بسیار خوب است. زیرا حسگر تشخیص چهره در این دستگاه بسیار کارآمد بوده است. هنوز مشخص نیست که قابلیت های جدید واتساپ چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال