اضافه کردن پیام صوتی به استاتوس واتساپ در مرحله آزمایش قرار دارد

واتساپ طی هفته های اخیر قابلیت های بسیاری را در مرحله آزمایش قرار داده است و برخی از آنها نیز اکنون در اختیار کاربران قرار دارد. در حال حاضر یکی از این قابلیت ها اضافه کردن پیام صوتی به استاتوس است که در مرحله آزمایش قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

واتساپ طی هفته های اخیر قابلیت های بسیاری را در مرحله آزمایش قرار داده است و برخی از آنها نیز اکنون در اختیار کاربران قرار دارد. در حال حاضر یکی از این قابلیت ها اضافه کردن پیام صوتی به استاتوس است که در مرحله آزمایش قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبر مربوط به قابلیت اضافه کردن پیام صوتی به استاتوس برای نخستین بار در تیرماه امسال منتشر شده بود. گزارش اخیر وب سایت WABetaInfo نشان می دهد این پیام رسان ویژگی مورد نظر را در نسخه جدید بتا قرار داده است.

طبق گزارش WABetaInfo در مورد این قابلیت، با استفاده از این ویژگی می توان در بخش استاتوس علاوه بر ایجاد یادداشت های متنی، یادداشت صوتی نیز قرار داد. در این هنگام همانند ارسال پیام صوتی در چت، علامت ارسال به شکل میکروفون در می آید و با نگهداشتن آن می توان پیام را ضبط و ارسال کرد.

این قابلیت نیز مانند دیگر ویژگی های استاتوس تنها به افرادی که اجازه مشاهده استاتوس های شما را دارند نمایش داده خواهد شد. این استاتوس های صوتی نیز بصورت رمزگذاری سرتاسری هستند و می توانند به مدت ۲۴ ساعت نمایش داده شوند. اما در هر صورت امکان حذف آن پیش از حذف خودکار بصورت دستی وجود دارد.

البته این ویژگی دارای محدودیت زمانی است و تنها ۳۰ ثانیه خواهد بود. علاوه بر آن در صورت استفاده از نسخه قدیمی واتساپ توسط مخاطبان، استاتوس های صوتی به آنها نشان داده نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال