Aeromobil 3.0، خودرویی پرنده می باشد که قادر به طی کردن 500 مایل می باشد!

Aeromobil 3.0 خودوریی پرنده می باشد که نسل سوم آن به تازگی معرفی شده است و قادر خواهد بود تا علاوه بر پرواز کردن، بر جاده ها نیز حرکت کند و در جاده، می تواند مسیری برابر با 500 مایل را طی کند. این خودروی پرنده، به اندازه ی یک مینی ون می باشد و […]

Aeromobil 3.0 خودوریی پرنده می باشد که نسل سوم آن به تازگی معرفی شده است و قادر خواهد بود تا علاوه بر پرواز کردن، بر جاده ها نیز حرکت کند و در جاده، می تواند مسیری برابر با 500 مایل را طی کند. این خودروی پرنده، به اندازه ی یک مینی ون می باشد و ساخت کشور اسلواکی است.

ویژگی های فنی Aeromobil 3.0 عبارت از موتور 4 سیلندر با قدرت 100 اسب بخار، حداکثر سرعت 100 مایل و ارتفا گرفتن تا 9800 فوت، می باشند. فریم و بدنه ی بیرونی این خودروی پرنده، از جنس فیبر کربن می باشد و علاوه بر استقامت بسیار بالا، وزنی پایین را نیز به همراه دارد. همچنین این خودروی پرنده از چتر نجات برای مواقع ضروری، جی پی اس و حالت پرواز خودکار بهره می برد تا امنیت آن بالاتر برود.

زمان عرضه ی Aeromobil 3.0 هنوز مشخص نشده است اما سازندگان در رابطه با قیمت این خودروی پرنده، اعلام کردها ند که قیمت آن به اندازه ی خودروهای بسیار لوکس خواهد بود و قیمت را در بازه ای از 100.000 یا 250.000 هزار یورو معرفی کرده اند! سازندگان اضافه کردند که برای استفاده از این خودروی پرنده، کاربران به مدرک خلبانی نیاز دارند.

احتمال می رود Aeromobil 3.0 در سال 2015 عرضه شود.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال