احتمال رونمایی ایسوس از نسخه اسنپ‌دراگون 821 یا 823 گوشی ZenFone 3 Deluxe

با اینکه شرکت ایسوس قبلا به طور رسمی از گوشی هوشمند جدید خود با نام ZenFone 3 Deluxe رونمایی به عمل آورد اما هنوز هم خبرها و شایعات در مورد آن ادامه دارد! هفته گذشته بود که خبرهایی در مورد احتمال معرفی نسخه اسنپدراگون 823 این گوشی توسط این شرکت تایوانی در رسانه‌های مختلف منتشر شد. […]

با اینکه شرکت ایسوس قبلا به طور رسمی از گوشی هوشمند جدید خود با نام ZenFone 3 Deluxe رونمایی به عمل آورد اما هنوز هم خبرها و شایعات در مورد آن ادامه دارد! هفته گذشته بود که خبرهایی در مورد احتمال معرفی نسخه اسنپدراگون 823 این گوشی توسط این شرکت تایوانی در رسانه‌های مختلف منتشر شد. اما هم اینک خبرهای زیادی در مورد تولید نسخه اسنپدراگون 821 این گوشی وجود دارد.

gsmarena_001

هم‌اکنون هیچ گونه خبری در مورد ارائه این دو نسخه‌ به بازارهای فروش جهانی را نمی‌تواند به طور کامل تایید کرد. اما با این وجود خبرها این موضوع را تایید می‌کنند که ممکن است نسخه اسنپ‌دراگون 823 کمی دیرتر تولید و عرضه شود. در حقیقت براساس خبرهای منتشر شده، گوشی پرچمدار این شرکت در نیمه دوم سال 2016 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 821 معرفی خواهد شد. در نتیجه این خبر با گزارشی مبنی بر وجود یک گوشی با تراشه اسنپدراگون 823 تضاد خواهد داشت.

در هر صورت تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه اسنپدراگون 821 این گوشی دارای فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتزی خواهد بود که نسبت به فراکانس 2.15 گیگاهرتزی نسخه 820، یک پیشرفت رو به جلو به حساب خواهد آمد. از طرفی انتظار می‌رود دیگر مشخصات فنی این گوشی احتمالی، مشابه نسخه اصلی آن باشد.

gsmarena_002

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال