رونمایی از آثار هنری ربات نقاش انسان‎نما

آیندگان بی‎ثبات (Unsecured Futures) نمایشگاه نقاشی آیدا ربات نقاش انسان نمای مبتنی بر هوش مصنوعی است. این نمایشگاه که از چند روز آینده در دانشگاه آکسفورد برگزار می شود؛ مجموعه ای از آخرین آثار او شامل نقاشی ها، مجسمه ها و هنرهای نمایشی اش را برای عموم به نمایش می گذارد. به گزارش سرویس اخبار […]

آیندگان بی‎ثبات (Unsecured Futures) نمایشگاه نقاشی آیدا ربات نقاش انسان نمای مبتنی بر هوش مصنوعی است. این نمایشگاه که از چند روز آینده در دانشگاه آکسفورد برگزار می شود؛ مجموعه ای از آخرین آثار او شامل نقاشی ها، مجسمه ها و هنرهای نمایشی اش را برای عموم به نمایش می گذارد.

رونمایی از آثار هنری ربات نقاش انسان‎نما

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، آیدا که نام او از روی نام آیدا لاولیس ریاضیدان گرفته شده است؛ ربات نقاش انسان نما با قابلیت بهره گیری از بازوی رباتیک و چشمانی مجهز به دوربین است که می تواند از افراد زنده پرتره بکشد. لوسی سیل محقق این پروژه در این باره می گوید: دست رباتیک آیدا را مهندسانی در لیدز طراحی کرده اند. این دست بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی و محاسبه و تفسیر مسیر مجازی ای که در مقابلش می بیند حرکت می کند. توانایی هنری آیدا فوق العاده است و قطعا برای بازدیدکنندگان موضوع بحث جالبی خواهد بود.

رونمایی از آثار هنری ربات نقاش انسان‎نما

آیدن میلر مالک گالری نیز در اینباره می گوید: این اولین بار است که آثار هنری یک ربات به معرض نمایش گذاشته می شود. ما به عنوان پیشگامان طراحی همچین رویداد هنری ای، بسیار در این رابطه هیجان زده هستیم. آثار هنری آیدا ما را تشویق به بررسی بیش تر در زمینه الگوریتم های هوش مصنوعی می کند. تکنولوژی برگرفته از هوش مصنوعی به طور حتم از مهم ترین تکنولوژی های جهان آینده به شمار خواهد رفت.

رونمایی از آثار هنری ربات نقاش انسان‎نما

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال