گوشی Alcatel Idol 5 بار دیگر در بنجمارک GFXBench ظاهر می‎شود

در حدود چند هفته قبل اطلاعاتی از گوشی آلکاتل با شماره‎مدل 6060 به بیرون درز پیدا کرد. این دستگاه دوباره در بنچمارک GFXBench اما این مرتبه با مشخصات متفاوتی ظاهر شده است. با آن‎که Alcatel 6060 قبلی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 625، 3 گیگابایت رم و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 506 بود، دستگاه جدید یک چیپست […]

در حدود چند هفته قبل اطلاعاتی از گوشی آلکاتل با شماره‎مدل 6060 به بیرون درز پیدا کرد. این دستگاه دوباره در بنچمارک GFXBench اما این مرتبه با مشخصات متفاوتی ظاهر شده است.

با آن‎که Alcatel 6060 قبلی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 625، 3 گیگابایت رم و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 506 بود، دستگاه جدید یک چیپست Helio P2 مدیاتک، 2 گیگابایت رم و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T880 را نشان می‎دهد.

تمامی مشخصات دیگر با بنچمارک اول مشابه است یعنی یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی. نمایشگر نیز یک پنل 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p بوده، اما نکته‎ی عجیب این است که نتایج هر دو تست نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید را متفاوت نشان می‎دهند.

دستگاه قبلی (با چیپست SD625) مجهز به اندروید 7.1.1 بود، در حالی‎که آخرین نتایج این بنچمارک نسخه‎ی آن را 7.0 نشان می‎دهد. معنای آن می‎تواند این باشد که این شرکت هر دو نسخه‎ی این نرم‎افزار را محک زده و در نهایت اگر بیلد 7.1.1 هنوز آماده نبوده، اندروید 7.0 را انتخاب کرده است.

به نظر ما دو مدل مختلف از این دستگاه آلکاتل وجود دارد به نحوی که مدل دارای چیپست اسنپ‎دراگون وارد بازار آمریکا و مدل دیگر برای سایر بازارها خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال