گوشی alcatel Idol 5 در بنچمارک GFXBench رویت شد

آلکاتل در کنگره جهانی موبایل 4 دستگاه جدید معرفی کرد ولی هیچ‎کدام از آن‎ها یک پرچم‎دار نبود. حال مشخصاتی از یک گوشی جدید سری Idol این شرکت در بنچمارک GFXBench رویت شده است که احتمال زیاد نام آن alcatel Idol 5 خواهد بود. همان‎طور که در تصویر بالا می‎توانید مشاهده کنید، این دستگاه پردازنده هشت […]

آلکاتل در کنگره جهانی موبایل 4 دستگاه جدید معرفی کرد ولی هیچ‎کدام از آن‎ها یک پرچم‎دار نبود. حال مشخصاتی از یک گوشی جدید سری Idol این شرکت در بنچمارک GFXBench رویت شده است که احتمال زیاد نام آن alcatel Idol 5 خواهد بود.

همان‎طور که در تصویر بالا می‎توانید مشاهده کنید، این دستگاه پردازنده هشت هسته‎ی Cortex A53 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز دارد و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 506 است تا انتظار استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 625 شرکت کوالکام را داشته باشیم. نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی بوده و از سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 استفاده شده است.

مقدار رم 3 گیگابایت و حافظه‎داخلی 32 گیگابایت (22 گیگابایت در اختیار کاربر قرار دارد) است. Idol 5 یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو خواهد داشت.

البته ما به طور کامل مطمئن نیستیم این گوشی Idol 5S نباشد چون تاریخ ورود آن در بنچمارک مذکور به یک ماه پیش بر می‎گردد و متاسفانه بایستی منتظر اخبار رسمی شرکت آلکاتل در این خصوص باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال