تصویر فاش شده از «بلک بری ونیز»، اشاره به پلتفرم اندروید و کیبورد گوگل دارد

از وقتی که کمپانی بلک بری در رویداد MWC تصاویری را از گوشی بلک بری ونیز خود منتشر کرد؛ این گوشی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. از آن موقع تا به امروز تصاویر و شایعات مختلفی پیرامون این گوشی را گرفته است و حالا جدیدترین تصویر منتشر شده نشان از استفاده‌ی بلک بری ونیز […]

از وقتی که کمپانی بلک بری در رویداد MWC تصاویری را از گوشی بلک بری ونیز خود منتشر کرد؛ این گوشی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. از آن موقع تا به امروز تصاویر و شایعات مختلفی پیرامون این گوشی را گرفته است و حالا جدیدترین تصویر منتشر شده نشان از استفاده‌ی بلک بری ونیز از سیستم عامل اندروید و کیبورد گوگل دارد.

گزارش‌های جدید منتشر شده از بلک بری ونیز نشان دهنده‌ی این است که این کمپانی همچنان قصد دارد از کیبورد فیزیکی به عنوان کیبورد اصلی در این گوشی استفاده کند. در واقع بلک بری ونیز یک گوشی کشویی خواهد بود و در هنگام تمایل می‌توانید با باز کردن کامل گوشی از کیبورد فیزیکی استفاده کنید.

از طرفی دیگر بلک بری کیبورد مجازی را نیز فراموش نکرده و قصد دارد تا از کیبورد گوگل در سیستم عامل اندروید در این گوشی استفاده کند. البته سیستم عامل اندروید خبر جدیدی برای طرفدارن بلک بری نیست چرا که مدیر عامل این کمپانی قبلا نیز اعلام کرده بود در صورت بالا رفتن امنیت در این پتلفرم، بلک بری به سراغ اندروید می‌رود. حال بسیاری انتظار داشتند تا بلک بری از کیبوردی خاص برای این سیستم عامل رونمایی کند اما به نظر می‌رسد این کمپانی کیبورد گوگل را به هر کیبورد دیگری ترجیح داده است.

طبیعتا تصویر منتشر شده از این گوشی تصویر خیلی معتبری نیست و نمی‌توان به آن اطمینان کرد. به هر حال به شما پیشنهاد می‌کنیم تا منتشر شدن اطلاعات دقیق‌تر از این گوشی صبر کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال