علاقمندان به گوشی‌های بلک بری می‌توانند از این قاب جدید روی گوشی آیفون استفاده کنند

قاب‌های جدیدی برای گوشی‌های آیفون توسعه داده شده است که آنها را شبیه گوشی‌های بلک بری در می آورد. قرار است این قاب‌ها در هفته آینده و در نمایشگاه CES 2024 ارائه شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت حوزه تکنولوژی با نام Clicks Technology قاب جدیدی را برای آیفون طراحی […]

قاب‌های جدیدی برای گوشی‌های آیفون توسعه داده شده است که آنها را شبیه گوشی‌های بلک بری در می آورد. قرار است این قاب‌ها در هفته آینده و در نمایشگاه CES 2024 ارائه شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت حوزه تکنولوژی با نام Clicks Technology قاب جدیدی را برای آیفون طراحی کرده است که در پایین نمایشگر آن صفحه کلید مشابه گوشی بلک بری دیده میشود. این قاب قرار است هفته آینده ابتدا برای آیفون ۱۴ پرو و با قیمت ۱۳۹ دلار عرضه شود. طبق گفته این شرکت در اواسط ماه مارس نسخه آیفون ۱۵ پرو آن نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین مدل آیفون ۱۵ پرومکس با قیمت ۱۵۹ دلار نیز در اوایل بهار توسط این شرکت عرضه می‌شود.

پیش از این شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید کیبوردهای فیزیکی برای گوشی‌های آیفون کرده بودند. یکی از آنها شرکت تایپو بوده است که به طور آشکار با کپی صفحه کلید بلک بری با شکایت این شرکت مواجه شده بود.

گوشی‌ها به صورت کشویی درون قاب‌های جدید قرار گرفته و امکان پورت پایین دستگاه نیز همزمان با استفاده از این قاب‌ها وجود دارد. قاب‌های شرکت Clicks Technology بدون باتری و عدم پشتیبانی از بلوتوث بوده و به طور مستقیم نیروی مورد نیاز خود را از گوشی دریافت می‌کنند. طبق اطلاعات منتشر شده در مدل آیفون ۱۵ پرو پشتیبانی از شارژ سریع عبوری توسط این قاب‌ها انجام خواهد شد.

یکی از مشکلات اساسی در مورد قاب های توسعه داده شده اندازه آنها است. همچنین به علت عدم وجود آهنربای داخلی امکان چسبیدن مناسب لوازم جانبی مگ سیف مانند شارژر و والت به آنها وجود ندارد. علاوه بر آن استفاده از این قاب‌ها امکان شارژ گوشی به صورت بی‌سیم را به کاربر نخواهد داد. طبق اعلام شرکت Clicks Technology در اینده اپلیکیشن موبایلی برای این قاب در اپ استور اپل ارائه خواهد شد و به مرور زمان قابلیت‌های جدیدی نیز به این صفحه کلید اضافه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال