مشخصات گوشی Mate 9 هوآوی در لیست بنچمارک وب‎سایت GFXBench رویت شد

شایعه شده است که گوشی Mate 9 هوآوی شهریورماه جاری در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد چون این شرکت برای حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی در این نمایشگاه برنامه‎ریزی کرده است. یقینا، شایعه‎ی دیگری نیز اشاره به این دارد که از گوشی مذکور در نمایشگاه مورد نظر رونمایی نخواهد شد، ولی همیشه باید نسبت به […]

شایعه شده است که گوشی Mate 9 هوآوی شهریورماه جاری در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد چون این شرکت برای حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی در این نمایشگاه برنامه‎ریزی کرده است. یقینا، شایعه‎ی دیگری نیز اشاره به این دارد که از گوشی مذکور در نمایشگاه مورد نظر رونمایی نخواهد شد، ولی همیشه باید نسبت به قضایا امیدوار بود.

زمانی که بحث دستگاه‎های هنوز معرفی نشده و مشخصات آن‎ها مطرح می‎شود وب‎سایت GFXBench منبع با ارزشی از اطلاعات می‎تواند باشد. روز گذشته یک گوشی‎هوشمند ناشناخته با برند هوآوی در دیتابیس این وب‎سایت ظاهر شد و ممکن است که مربوط به گوشی Mate 9 هوآوی باشد.

مشخصات گوشی Mate 9 هوآوی در یک بنچمارک رویت شد

این فبلت مرموز دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1080p است، گرچه در گذشته شاهد این بوده‎ایم که پایگاه مذکور اندازه‎ی صفحات نمایش را اشتباه اعلام می‎کند. اطلاعات مربوط به چیپست ولی اشاره به این دارند که گوشی Mate 9 از یک چیپست HiSilicon Hi3660 به همراه یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T880 بهره خواهد برد.

سری گوشی‎های P9 هوآوی دارای چیپست Kirin 955 این شرکت بودند که دارای شماره‎ سریال Hi3650 است در حالی‎که عدد 3635 اشاره به چیپ‎ Kirin 930 و رقم 3630 مربوط به چیپ Kirin 920 است. یعنی Hi3660 نسل جدیدی از سیستم‎ روی چیپ Kirin است. پردازنده‎ی آن به نسبت چیزی که درون گوشی Huawei P9 (با سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز) دیده می‎شود بیشتر و سرعت کلاکی برابر با 2.6 گیگاهرتز دارد. ولی پردازنده‎ی گرافیکی یکی است، گرچه تعداد هسته‎ی آن ممکن است افزایش یابد.

سایر مشخصات مطرح شده شامل 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 9 مگاپیکسلی می‎شوند. دوربین اصلی این گوشی قبلا شایعه شده بود که 20 مگاپیکسلی است ولی ما قبلا شاهد اختلاف‎هایی در لیست بنچمارک‎های GFX در رابطه با دستگاه‎های هنوز عرضه نشده بوده‎ایم، بنابراین نسبت به همه چیز مطمئن نباشید.

هوآوی در تاریخ 11 شهریور در شهر برلین یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و در آن گوشی‎های هوشمند جدید خود را نشان خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال