عرضه گوشی Mate 9 هوآوی اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد

ایوان بلس، لو دهنده معروف، با انتشار توییت جدیدی خبر از عرضه گوشی رده‌بالای Mate 9 هوآوی در تاریخ 21 دی‌ماه در ایالات متحده داده است. هرچند این مسئله در حالی است که از رونمایی آخرین محصول این ماه هنوز مدت‌زمان زیادی نگذشته است، قدری عجیب به نظر می‌رسد. با این وجود بد نیست اشاره […]

ایوان بلس، لو دهنده معروف، با انتشار توییت جدیدی خبر از عرضه گوشی رده‌بالای Mate 9 هوآوی در تاریخ 21 دی‌ماه در ایالات متحده داده است. هرچند این مسئله در حالی است که از رونمایی آخرین محصول این ماه هنوز مدت‌زمان زیادی نگذشته است، قدری عجیب به نظر می‌رسد. با این وجود بد نیست اشاره کنیم که گوشی Mate 9 هوآوی مجهز به نمایشگر LCD نسبتاً بزرگ 5.9 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 خواهد بود. فبلت جدید هوآوی همچنین از چیپست 960Kirin با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 بهره خواهد برد. Mate 9 دارای رم 4 گیگابایتی بوده و در دونسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. با این تفاسیر وجود درگاه حافظه میکرو اس‌دی نیز برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارند، در نظر گرفته شده است.

در پشت گوشی دوربین دوگانه لایکا با سنسورهای 12+20 مگاپیکسلی دیده می‌شود و این در شرایطی است که دوربین جلوی پرچمدار هوآوی از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر دوربین حسگر اثر انگشت نیز از دیگر مواردی است که در پشت گوشی قابل مشاهده است. گفتنی است یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کرده و همچنین اندروید 7.0 به‌صورت پیش‌فرض بر روی Mate 9 هوآوی نصب خواهد شد.

 

 

گفته شده که فروش این گوشی در ایالات متحده از صبح ششم ژانویه که در حقیقت اولین روز کاری فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی در سال جدید است، آغاز خواهد شد.

در خصوص قیمت پرچمدار جدید هوآوی نیز باید گفت برای کاربرانی که این گوشی را از وب‌سایت آمازون تهیه کنند نسخه 64 گیگابایتی آن 799 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن 899 دلار هزینه خواهد داشت.

بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که شرکت هوآوی در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند است که در سال‌های اخیر نیز پیشرفت خوبی داسته و طبق آخرین آمار منتشر شده توانسته است رتبه سوم فروش گوشی‌های هوشمند را از آن خود نماید. جالب است بدانید که این شرکت ادعا کرده که در 5 سال آینده بالاتر از شرکت‌های مطرحی چون سامسونگ و اپل قرار خواهد گرفت. اگرچه در دنیای تکنولوژی هیچ اتفاقی غیر ممکن به نظر نمی‌رسد اما آنچه مسلم است این است که بدون شک هوآوی برای به دست آوردن این جایگاه، مسیر بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال