تصاویر منتشر شده از رم 8 گیگابایتی و حافظه 256گیگابایتی برای گوشی Mi Note 2 خبر دادند

گوشی Mi Note 2 در چند ماه گذشته حجم زیادی از اطلاعات و شایعات مطرح شده در اینترنت را به خود اختصاص داده است، به نحوی که طبق شایعات قبلی تاریخ 24 شهریورماه تاریخ رونمایی از این گوشی مطرح شده بود، ولی چون شهریورماه هم به اتمام رسید می‎توان گفت شاید شرکت شیائومی قصد دارد […]

گوشی Mi Note 2 در چند ماه گذشته حجم زیادی از اطلاعات و شایعات مطرح شده در اینترنت را به خود اختصاص داده است، به نحوی که طبق شایعات قبلی تاریخ 24 شهریورماه تاریخ رونمایی از این گوشی مطرح شده بود، ولی چون شهریورماه هم به اتمام رسید می‎توان گفت شاید شرکت شیائومی قصد دارد گوشی پرچم‎دار خود را در تاریخ 6 مهرماه به همراه گوشی Mi 5S معرفی کند. یکی از کاربران شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo تصویری (که در بالا مشاهده می‎کنید) از صفحه‎ی About گوشی Mi Note 2 شیائومی منتشر کرده است که به حجم شایعات قبلی می‎افزاید.

تصاویر منتشر شده از رم 8 گیگابایتی و حافظه 256گیگابایتی برای گوشی Mi Note 2 خبر دادند

این تصویر نشان می‎دهد که سرانجام از نظر سیستم‎عامل برای گوشی LG V20 همراهی پیدا شد و تاج و تخت بنچمارک گوشی‎های اندرویدی از گوشی وان‎پلاس 3 گرفته می‎شود.

با فرض این‎که این تصویر ساختگی نیست (و باید چنین فرضی هم داشت)، گوشی Xiaomi Mi Note 2 دارای سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا و 8 گیگابایت رم خواهد بود. هم‎چنین گنجایش حافظه‎داخلی 256 گیگابایتی است، که به ندرت در گوشی‎های همراه چنین حافظه‎ای دیده می‎شود، البته باید اشاره داشت این میزان رم نیز در دنیای گوشی‎های هوشمند تا به حال شنیده نشده است.

گوشی با این مشخصات باید مدل برتر Note 2 شیائومی باشد، شایعات قبلی اشاره به مدلی با 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی داشتند. شایعه‎ی جدید هم‎چنین ادعا می‎کند که این دستگاه به جای Note 2، “Mi Pro” نامیده خواهد شد.

هم‎چنین طبق این تصویر، پردازنده‎ای با داشتن سرعت کلاک 2.6 گیگاهرتز مهر تاییدی بر استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 821 است که گفته می‎شود در محصول در پیش روی شیائومی استفاده خواهد شد. سایر مشخصات این گوشی انتظار می‎رود (البته در تصویر بالا نیست) یک نمایشگر آمولد 5.7 اینچی و سیستم دوربین دوگانه در عقب باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال