گوشی Mi Note 2 شیائومی با نامی کاملاً متفاوت عرضه می‌شود

سرانجام شاهد این خواهیم بود که انتظار برای گوشی Mi Note 2 شیائومی تمام شود و این گوشی در هفته‎ی آینده معرفی خواهد شد. طبق چیزهایی که شنیده‎ایم و دیده‎ایم، این دستگاه واقعا گوشی هیجان‎انگیزی است و دارای چیپست اسنپ‎دراگون 821 کوالکام و 6 گیگابایت رم است. طبق خبر جدیدی که به گوش رسیده است، […]

سرانجام شاهد این خواهیم بود که انتظار برای گوشی Mi Note 2 شیائومی تمام شود و این گوشی در هفته‎ی آینده معرفی خواهد شد. طبق چیزهایی که شنیده‎ایم و دیده‎ایم، این دستگاه واقعا گوشی هیجان‎انگیزی است و دارای چیپست اسنپ‎دراگون 821 کوالکام و 6 گیگابایت رم است. طبق خبر جدیدی که به گوش رسیده است، شرکت شیائومی ممکن است با تغییر نام این گوشی به “Mi Pro” بر قدرت آن تاکید کند.

اوایل هفته‎ی گذشته گزارشی در یکی از سازمان‎های رگلاتوری چینی مطرح شد که تاریخ 24 شهریورماه ممکن است تاریخ رونمایی از گوشی Mi Note 2 شیائومی باشد. به دنبال نزدیک‎تر شدن به تاریخ مذکور، شیائومی صفحه‎ای به اسم “Mi Pro” در شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo درست کرده است که اشاره به این دارد این نام، اسم جدید گوشی بعدی آن‎ها خواهد بود که به زودی رونمایی می‎شود.

Mi Pro بدون شک نامی عالی برای چنین گوشی قوی است. احتمالا این دستگاه دارای حافظه‎داخلی 128 گیگابایتی در بالاترین مدل خود باشد و تصاویری که به بیرون درز پیدا کرده‎اند یک صفحه‎ی نمایش خمیده را مشابه با نمایشگر گلکسی نوت 7 سامسونگ نشان می‎دهند. با توجه به تلاش‎هایی که شیائومی اخیرا از خود نشان داده است، باید گفت این شرکت یکی از رقبای اصلی سامسونگ محسوب می‎شود.

به دنبال مطرح شدن تاریخ 24 شهریورماه، پوستری نیز به بیرون راه یافته که نشان می‎دهد این دستگاه ممکن است 10 روز بعد از رونمایی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. هم‎چنین باید اشاره داشت که پوستر مذکور به شکل آشکاری به گوشی به اسم “Note 2” اشاره دارد، بنابراین به نظر می‎آید که صفحه‎ی جدید Mi Pro مربوط به محصول دیگری است. بدون توجه به نام این گوشی که می‎خواهد Mi Note 2 یا Mi Pro باشد، امیدواریم که سخت‎افزار نهایی و تجربه‎ی کاربری آن با هیاهویی که حول آن ایجاد شده است مطابقت داشته باشد.

گزارش مذکور هم‎چنین اشاره می‎کند که این دستگاه به جای چیپست اسنپ‎دراگون 821 از S820 استفاده خواهد کرد و S821 در گوشی جدید ایسوس به اسم ZenFone 3 Deluxe استفاده خواهد شد. با این‎حال، اگر شیائومی بتواند با نوت 7 با داشتن رم بیشتر، قیمت کمتر و باتری‎های سالم رقابت کند، یقینا دلیلی برای هیجان‎زده بودن در اختیار کاربران قرار می‎دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال