استعفای مدیر ارشد آمازون به دلیل رفتار بد این شرکت با کارگران

اعتراضات کارگران در آمازون شدت گرفته به طوری که یکی از مدیران ارشد این شرکت به همین دلیل از کار خود استعفا داد. تیم بری تصمیم برای استعفای خود را نگرانی در مورد رفتار آمازون با کارمندان این شرکت عنوان کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از cnbc، تیم بری […]

اعتراضات کارگران در آمازون شدت گرفته به طوری که یکی از مدیران ارشد این شرکت به همین دلیل از کار خود استعفا داد. تیم بری تصمیم برای استعفای خود را نگرانی در مورد رفتار آمازون با کارمندان این شرکت عنوان کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از cnbc، تیم بری یکی از مدیران ارشد آمازون به دلیل اخراج دو تن از کارمندان این شرکت استعفای خود را اعلام کرد. وی در وبلاگ خود با نوشتن خداحافط آمازون هدف از این استعفا را رفتار نامناسب با کارگران انبار این شرکت و همچنین دفاع از 2 کارمند اخراج شده اعلام کرد. این دو کارمندان به دلیل اعتراض به سیاست های تغییر اقلیم اخراج شده بودند. نحوه برخورد آمازون با کارگران انبار مانند استفاده از ربات هایی است که برای سیستم طبقه بندی در آنجا قرار دارند.

پیش از این نیز تیم بری سیاست های آمازون در مورد جابجایی کارمندان را نامناسب دانسته و در ماه آوریل ط نامه ای با 8 هزار و 700 امضا برای تغییر برخی سیاست های این شرکت اعتراض خود را به دست جف بزوس رسانده بود. کارگران انبار این شرکت طی اعتراضات بسیاری در زمان شیوع کرونا در وضعیت بدی قرار دارند. انتقادهای زیادی نیز علیه آمازون برای اخراج یک کارمند به اتهام سازماندهی اعتراضات منتشر شده است. کارگران این شرکت در شهرهای مختلف خواهان اقدامات امنیتی هستند و آمازون نیز معتقد است که این اقدامت بهداشتی و پیش گیرانه را انجام داده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال