آمازون خرید شرکت Souq را تایید می‎کند

اگر با ما همراه بوده باشید، می‎دانید که در اخبار قبلی گفتیم شایعاتی وجود دارند مبنی بر این‎که شرکت آمازون قصد خرید Souq.com، یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین خاورمیانه را دارد. آمازون هنوز به صورت رسمی در این منطقه فعالیت نمی‎کند، بنابراین خرید بزرگترین دست‎اندرکار این حوزه در این منطقه باعث موفقیت بیشتر آن‎ها می‎شود. […]

اگر با ما همراه بوده باشید، می‎دانید که در اخبار قبلی گفتیم شایعاتی وجود دارند مبنی بر این‎که شرکت آمازون قصد خرید Souq.com، یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین خاورمیانه را دارد. آمازون هنوز به صورت رسمی در این منطقه فعالیت نمی‎کند، بنابراین خرید بزرگترین دست‎اندرکار این حوزه در این منطقه باعث موفقیت بیشتر آن‎ها می‎شود. حال این شرکت رسما خرید Souq.com را تایید کرده است.

هفته‎ی گذشته گزارش شده بود که آمازون قصد دارد شرکت Souq را به قیمت 650 میلیون دلار بخرد و این دو شرکت بعد از ماه‎ها بحث سر قیمت به توافق دست پیدا کرده‎اند.

از Souq اغلب اوقات به اسم آمازون خاورمیانه یاد می‎شود چون در طول سال‎ها خدمات‎دهی در این منطقه مجبور به رقابت با آمازون نبوده است. این شرکت اعلام می‎کند که این معامله برای هر دو شرکت منطقی است چون آن‎ها “ژن مشترکی دارند” و سخت حال در تلاش خواهند بود تا “بهترین خدمات ممکن” را در اختیار مشتریان خاورمیانه قرار دهند.

خبر اتمام این معامله اعلام شده است ولی دو شرکت در رابطه با شرایط آن صحبتی نکرده‎اند. مبلغ این خرید مشخص نیست ولی گزارش‎های قبلی به رقم 650 میلیون دلار اشاره می‎کنند. بنیان‎گذاران Souq گفته می‎شد که به دنبال دریافت 1 میلیارد دلار بوده‎اند ولی به علت این‎که کسی حاضر به پرداخت این مبلغ نبوده است، آن را کاهش داده‎اند.‎

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال