آمازون دو ربات انباردار جدید را رونمایی کرده است

آمازون با هدف گسترش ربات‌های انباردار خود دو ربات جدید را رونمایی کرده که می‌تواند در سطح اتوماسیون این شرکت باعث بهره‌وری بیشتر شوند. این در حالیست که برخی کارگران توسعه این ربات‌ها را تهدیدی برای معیشت خود به شمار می‌آورند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد ربات‌ […]

آمازون با هدف گسترش ربات‌های انباردار خود دو ربات جدید را رونمایی کرده که می‌تواند در سطح اتوماسیون این شرکت باعث بهره‌وری بیشتر شوند. این در حالیست که برخی کارگران توسعه این ربات‌ها را تهدیدی برای معیشت خود به شمار می‌آورند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد ربات‌ جدید توسط شرکت سکویا شبیه به ربات جاروبرقی توسعه یافته و در یکی از در مراکز هیوستون مشغول به کار شده است. به گفته آمازون این ربات می‌تواند اجناس را تا ۷۵ سریعتر از انسان ها ذخیره و پردازش کند. همچنین با استفاده از آنها زمان پردازش سفارشات توسط آمازون نیز ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.

ربات دیگر دیجیت نام دارد که یک انسان نمای دو پا بوده و شرکت Agility Robitics آن را توسعه داده است. از قابلیت‌های این ربات می‌توان به راه رفتن در همه جهات خم شدن گرفتن اجسام با بازوان خود اشاره کرد. این ربات در ابتدا برای حمل و جابجایی سبدهای کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طبق اعلام آمازون این ربات‌ها در ابتدا برای کارهای تکراری از قبیل برگرداندن سبدها به چرخه انبار به کار گرفته می‌شوند. البته کارکنان نیز این ربات انسان نما را همانند تهدیدی برای شغل خود خواهند دید. زیرا با توجه به بحث توانایی جابجایی و تصاحب این ربات می‌تواند بسیاری از کارهای دستی که در حال حاضر توسط انسان‌ها انجام می‌شود را نیز انجام دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال