آمازون توسعه چت بات هوش مصنوعی برای جستجوی کالا را آغاز کرد

گزارش هایی در مورد فعالیت آمازون در زمینه توسعه یک تجربه مکالمه محور منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت برای بخش جستجو در حال توسعه هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی می تواند به سوالات کاربران در باره محصولات پاسخ دهد و یا آنها را با هم مقایسه کرده و بهترین را […]

گزارش هایی در مورد فعالیت آمازون در زمینه توسعه یک تجربه مکالمه محور منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت برای بخش جستجو در حال توسعه هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی می تواند به سوالات کاربران در باره محصولات پاسخ دهد و یا آنها را با هم مقایسه کرده و بهترین را پیشنهاد دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلومبرگ در گزارشی در مورد آمازون اعلام کرد: سه دهه پیش مرورگر Mosaic باعث تعامل راحت تر با اینترنت سد. اکنون این نیز می تواند به عنوان تحولی در جستجو محسوب شود.

توسعه چت بات آمازون از چند جهت اهمیت دارد. وجود چت بات به مشتریان در جستجوی کالایی خاص با پارامترهای خاص کمک می کند.‌ تاکنون شرکت های بزرگی مانند گوگل تجربه های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را عرضه کرده اند و آمازون قصد دارد جایگاه خود را در این زمینه و در بخش فروش حفظ کند.

هنوز مشخص نیست قابلیت جدید چه زمانی به طور رسمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کری برتولینو، سخنگوی آمازون به خبرگزاری ورج اعلام کرد در حال سرمایه گذاری قابل توجه در زمینه هوش مصنوعی مولد در کسب و کار خود هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال