اپلیکیشن هندی مبتنی بر واتساپ دیجی پرکس و ارسال دارو برای کاربران

استارت اپ جدید هندی ها که مبتنی بر واتساپ است میتواند داروهای مورد نیاز کاربران را برای آنها ارسال کند. این اپلیکیشن که اکنون 7 ماه از ساخت ان می گذرد ، با استفاده از یک ایده خلاقانه توانسته است با استفاده از واتساپ نسخه های کاربران خود را دریافت و داروها را برایشان ارسال […]

استارت اپ جدید هندی ها که مبتنی بر واتساپ است میتواند داروهای مورد نیاز کاربران را برای آنها ارسال کند. این اپلیکیشن که اکنون 7 ماه از ساخت ان می گذرد ، با استفاده از یک ایده خلاقانه توانسته است با استفاده از واتساپ نسخه های کاربران خود را دریافت و داروها را برایشان ارسال کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، دیجی پرکس (Digi-Prex) از طریق واتساپ نسخه های بیماران را دریافت میکند. پیام رسان واتساپ با بیش از 4000 کاربر در هند از محبوبیت خاصی برخوردار است. ای استارت اپ علاوه بر ارسال دارو بر نحوه و میزان مصرف داروها نیز نظارت دارد و زمان احتمالی اتمام دارو را به آنها اطلاع رانی میکند. همچنین با نظارت بر روند بیماری ، پزشک مرتبط با آن را به کاربر معرفی میکند.

سازنده این استارت اپ به نام سمرت سیندی (Samarth Sindhi) در توضیح کارکرد این اسارت آپ میگوید: ما به جای این که ما در اینترنت به دنبال مشتری بگردیم، با همکاری با دکترها و داروخانه‌ها به مشتری‌ها خدمت‌رسانی می‌کنیم. از مزایای استفاده از اپلیکیشن ما وجود تخفیف و قیمت پایین داروهاست.زیرا ما با شرکت های پخش در حال همکاری هستیم و میتوانیم داروها را با قیمت کمتری ارائه کنیم.

از اهداف اصلی این اپلیکیشن میتوان به ایجاد بستری برای شناخت بهتر بیماری نام برد. تا کاربران بتوانند از این طریق به دکترهای حاذق تری دست پیدا کنند. اکنون سرویس دیجی پرکس به هزاران مشتری در حیدرآباد هند سرویس‌دهی می‌کند و سیندی در نظر دارد تا از طریق این اپلیکیشن به تمام هند خدمت رسانی کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال