مدل بروزشده سگ رباتیک اسپات با کنترلر جدید معرفی شد

هیوندای پس از خرید بوستون داینامیکس سگ رباتیک اسپات را به صورت به روز رسانی شده به نمایش گذاشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هیوندای اکنون مالک بوستون داینامیکس است و این شرکت پس از خریداری، سگ رباتیک اسپات را به صورت به روز رسانی شده با بهبودهایی در زمینه شارژ […]

هیوندای پس از خرید بوستون داینامیکس سگ رباتیک اسپات را به صورت به روز رسانی شده به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هیوندای اکنون مالک بوستون داینامیکس است و این شرکت پس از خریداری، سگ رباتیک اسپات را به صورت به روز رسانی شده با بهبودهایی در زمینه شارژ و دوربین معرفی کرده است. این بار هیوندای با کمک مهندسان رباتیک خود نسخه به روز شده سگ رباتیک اسپات را با حسگر های بهتر، کنترلر و تبلت جدید و همچنین شارژر هوشمند به روز رسانی کرد. از دیگر بهبود های این ربات می توان به افزایش کارایی دوربین ها و قابلیت تشخیص رنگ اشاره کرد. این ربات اکنون انجام حرکات موزون را به صورت پیشرفته تر نسبت به قبل انجام می دهد.

طبق گزارش‌های منتشر شده سگ رباتیک اسپات اکنون مجهز به ۵ دوربین استریو است که میتواند یک تصویر تماما رنگی ارائه کند. این تصاویر علاوه بر کمک به اپراتور برای دیدن محیط اطراف کنترل این ربات را از راه دور آسان تر خواهد کرد.

مهمترین تغییر اسپات تجهیز آن به تبلت جدیدی است که برای اپراتور های آن بزرگترین ارتقا محسوب می شود .این تبلت با قابلیت های هوشمند تر نیز ادغام شده تا بتوان راحت تر ماموریتهای مورد نیاز را انجام داد. اضافه شدن شارژ هوشمند نیز به این ربات کمک می کند تا بتواند باتری خود را تنها در یک ساعت به طور کامل شارژ کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال